خبرگزاری کار ایران

آرش دادگر با «او» به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۳۵

نمایش «او» به کارگردانی آرش دادگر از ۸ شهریور در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، تئاتر «او» نوشته مهدی تاج‌الدین است که با کارگردانی آرش دادگر از ۸ تا ۲۵ شهریور در ۲ نوبت ۱۹ و ۲۱ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

وحید لک مجری طرح و امین طباطبایی، سوگل قلاتیان، عمار عاشوری، نازنین نادرپور، شهاب خاضع حق، ندا حبیبی، راحله بدیعی، شیما جهانگیری و پرستو علی‌نسب بازیگران «او» هستند. حورا رستگار نیز به عنوان بازیگر خردسال در این نمایش حضور دارد.

مشاور کارگردان: شهرام احمدزاده، طراح صحنه: آرش دادگر، طراح نور و ساخت ویدئو: علی‌رضا زندیه، ساخت تیزر و ویژوآل: محمد خاکزاد، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، استوری بورد: امین دهقان، مهندسی صدا: علی کلانتری، گروه کارگردانی: عمار عاشوری، زهره رستمی، حامد مقدسی، مدیر اجرا: بهروز سمامی و مدیر صحنه: امیر علی پَریز دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «او» چنین آمده است: «تصویر جان دادن مقتول را همه دیدند ولی او را کسی ندید. ده سال گذشت. او و اسلحه‌اش به غبار فراموشی سپرده شدند تا اینکه یک دوربین مداربسته تصویری از او را شکار می‌کند! کارآگاهی از دایره جنایی باهمین سرنخ پرونده قدیمی را از سر می‌گیرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز