خبرگزاری کار ایران

شهرام ناظری مطرح کرد:

درخواست اجرا در ورزشگاه آزادی را به وزارت ارشاد داده‌ام/برای کسی که شکمش خالی است کنسرت فقط شوآف است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۸۲

شهرام ناظری و هوشنگ کامکار در حاشیه نشست خبری چگونگی هزینه کردن عواید حاصل از کنسرت خیریه‌شان، از کنسرت خیابانی هم گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز، دوشنبه پنجم شهریور، در حاشیه نشست خبری که شهرام ناظری و هوشنگ کامکار در آن از چگونگی هزینه کردن عواید حاصل از کنسرت خیریه‌شان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفتند، بار دیگر صحبت کنسرت خیابانی هم به میان آمد.

هوشنگ کامکار در مورد برگزاری کنسرت خیابانی گفت: وقتی پسر شجریان اعلام کرد که می‌خواهد در خیابان کنسرت بدهد اگرچه همه خوشحال شدند و گفتند اتفاق خوبی است اما من معتقد بودم کنسرت دردهای مردم را خاموش نمی‌کند، وقتی کسی شکمش خالی است و توان پرداخت اجاره‌ خانه را ندارد، کنسرت دادن برایش، فقط شوآف است. من به طور کلی مخالف شوآف و کارهای تبلیغاتی هستم. می‌توان به جای سی شب کنسرت گران‌قیمت، کنسرتی ارزان‌تر برای همه مردم برگزار کرد. کنترل کنسرت در خیابان سخت است و مشکلاتی دارد که ابتدا و انتهایش معلوم نیست.

او ادامه داد: وقتی می‌دانیم فلان کار تحت هیچ شرایطی در کشور ما قابل انجام نیست چرا از اساس مطرحش می‌کنیم؟!

شهرام ناظری نیز در همین مورد گفت: کارهایی هست که گفتنش هم ضرورت ندارد. من خودم پیشنهاد برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی را دادم و درخواستش را هم به وزارت ارشاد نوشتم ولی کلا چشمم آب نمی‌خورد که اجازه دهند یک صد هزار نفر که به موسیقی علاقه‌مندند یک جا دور هم جمع شوند.

هوشنگ کامکار اما در همین خصوص تصریح کرد: همین الان اگر بگویند که گروه کامکارها می‌توانند در ورزشگاه آزادی کنسرت بدهند ما مطلقا این کار را انجام نمی‌دهیم برای اینکه برگزاری کنسرت ملزوماتی دارد که اصلا در اماکنی چون ورزشگاه شدنی نیست. مگر می‌شود موسیقی جدی را که در آن اشعار بزرگان ادبیات فارسی کشورمان وجود دارد در ورزشگاه اجرا کرد؟ به اعتقاد من این کارها آب در هاون کوبیدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز