خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد:

«تابستانه کتاب» باید بیش از پیش رسانه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۷۰

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است که طرح «تابستانه کتاب» باید بیش از پیش رسانه ای شود تا افراد با بضاعت مالی ناچیز نیز در جریان این طرح قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طیبه سیاوشی با اشاره به برگزاری طرح «تابستانه کتاب» ظهار کرد: در طرح «تابستانه کتاب» دانشجویان و کتابخوانان حرفه ای شرکت می‌کنند اما دغدغه شخص من کودکان، شهرستان‌های دورافتاده، فقیر و مناطق صعب‌العبور است؛ باید شرایطی اندیشیده شود تا طرح مذکور در این مناطق نیز برگزار شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شخصاً اجرای طرح‌هایی همچون «تابستانه کتاب» را ارزشمند می‌دانم اما شایسته‌تر آن است که این طرح با تخفیف مناسب‌تر در حاشیه و شهرستان‌های اطراف تهران برگزار شود.

وی عنوان کرد: طرح «تابستانه کتاب» باید بیش از پیش رسانه‌ای‌تر شود تا افرادی که بضاعت مالی برای خرید کتاب ندارند، در جریان اجرای این طرح قرار بگیرند.

طیبه سیاوشی در پایان، بر ضرورت اجرای این طرح به صورت مستمر تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم به منظور بهبود هرچه بیشتر اجرای این طرح، پیش از برگزاری دوره بعدی، نیازسنجی از سراسر کشور صورت بگیرد تا متولیان به نقاط قوت و ضعف طرح پی ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز