خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه دو مطرح کرد:

بازدید مسئولان شبکه دو از پشت صحنه عمو فیتیله‌ای‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۲۵۹

گروه برنامه‌ساز مجموعه «دو قلوها» در آغازین روزهای تولید این برنامه میزبان جمعی از مدیران شبکه دو سیما و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفری جلوه (مدیر شبکه دو) و سیدمحمد هادی ایازی (معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به همراه هیات همراه از پشت صحنه و مراحل تولید و فیلمبرداری مجموعه «دوقلوها» با حضور عموهای فیتیله‌ای بازدید کردند.

محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دوبا تجلیل از همکاری وزارت بهداشت در تولید مجموعه «دو قلوها» اظهار داشت: در چند سال اخیر برخی کارهای محبوب استودیویی که به مجموعه‌های «استیج» مشهور هستند به سمت کارهای نمایشی موفق عطف پیدا کرده‌اند و این در پاسخ به خواست مخاطب صورت گرفته است چراکه به مرور زمان ذائقه زیبایی شناسی مردم در حال تغییر است. در شبکه دو «محله گل و بلبل» نخستین برنامه‌ای بود که از یک مجموعه استیج به ساحت یک کار نمایشی طنزِ پربازیگر، پردامنه و جذاب وارد شد. «دو قلوها» دومین تجربه در همان امتداد است که الحمدا... با کیفیت و برنامه‌ریزی مناسب پیش رفته و نوید استقبال گسترده مخاطبان را می‌دهد. همانطور که در مجموعه محله گل و بلبل این اتفاق افتاد و جهش آمار مخاطبان گویای این مهم بود.

وی در ادامه افزود: بعد از ساخت مجموعه عموهای فیتیله‌ای در برنامه‌های پیشین، ورود ایشان به یک پروژه نمایشیِ جذاب کمدی با گروهی از بازیگران با تجربه و یک گروه برنامه‌ساز دقیق، مژده ورود یک مجموعه موفق دیگر به جدول پخش برنامه‌های شبکه دو را می‌دهد که انشاا... مخاطبان نیز با لذت آن را دنبال کنند. شایان توجه اینکه چنین برنامه‌هایی مخاطب جمعی دارند و کودک در کنار خانواده گروهِ مخاطب هدف پنداشته شده؛ از این رو و با توجه به مضمون و خوش پیام بودن این مجموعه می‌توان گفت اثرگذاری در طیف وسیعی از مخاطبان اتفاق خواهد افتاد.

سیدمحمد هادی ایازی؛ معاون اجتماعی وزارت بهداشت نیز بیان داشت: اگر وزارت بهداشت به عرصه برنامه‌سازی ورود پیدا می‌کند به این دلیل است که صداوسیما می‌تواند نقش یک دانشگاه را برای عموم مردم و  در تمامی رده‌های سنی ایفا کند. از این رو با ساخت برنامه‌های مناسب در صدد ترویج و فرهنگسازی در حوزه سلامت و بالا بردن سطح سواد سلامت افراد جامعه هستیم. وقتی از سواد سلامت مردم صحبت می‌کنیم به این مفهوم است که کاری کنیم تا عموم مردم زندگی بهتری داشته باشند. در این میان چه گروهی مهم‌تر از کودکان و نوجوانان می‌تواند باشد که بدون تردید نسل آینده ما هستند و بر والدین خود نیز اثرگذارند. برنامه‌هایی از جنس برنامه‌های طنز نمایشی این شبکه که با مخاطب ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کند نه تنها بر رده سنی کودک و نوجوان بلکه بر بزرگسالان و جمع خانواده نیز مؤثر خواهد بود.

مجموعه «دو قلوها» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک در قالب یک مجموعه نمایشی ‌کمدی و با قصه و شخصیت‌هایی جدید بعد از ایام محرم و صفر از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. در این مجموعه در کنار عموهای فیتیله‌ای گروهی از بازیگران سینما و تلویزیون به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبکه دو در حال تولید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز