خبرگزاری کار ایران

انتشار اولین تیزر فیلم دوچ/رونمایی بخش‌هایی از موسیقی فیلم+ویدئو

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۸۸

اولین تیزر فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس همراه با بخش‌هایی از موسیقی فیلم منتشر شد.

به گزارش ایلنا، عبد آتشانی آهنگ‌ساز فیلم «دوچ» با اشاره به روند ساخت موسیقی این فیلم گفت: من قبل از آغاز فیلم‌برداری، فیلم‌نامه فیلم را خوانده بودم و به داستان فیلم علاقه‌مند شدم و در جریان فیلم‌برداری نیز درباره موسیقی فیلم با کارگردان گفت‌وگو کردم.

وی ادامه داد: من علاقه خاصی به سازهای ایرانی و به‌خصوص موسیقی نواحی دارم و با توجه به فضای فیلم «دوچ» برای ساخت موسیقی این فیلم توجه جدی به موسیقی فولکور داشتیم. فیلم «دوچ» در منطقه مازندران ساخته شده است و تلاش کردیم که بخش‌هایی از موسیقی مازندران نیز در فیلم شنیده شود.

آتشانی توضیح داد: برای ساخت موسیقی این فیلم به دیدار هنرمندان موسیقی اصلی مازندران همچون آقای داداش‌پور و چند نفر از موسیقی‌دانان این منطقه رفتم و مشورت‌هایی با آن‌ها انجام دادم.

آهنگ‌ساز فیلم «دوچ» افزود: در ساخت موسیقی این فیلم هشت نوازنده همکاری کردند و از آنجایی که این فیلم یک قصه انسانی و لطیف را تعریف می‌کند ما در ساخت موسیقی علاوه بر استفاده از سازهای مختلف از آواها نیز استفاده کردیم که این آواها ریشه در موسیقی اصیل و فولکور ایرانی دارد.

فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس و با حضور ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمدامین احمدی و امیرمحمد محمدی ساخته شده است.

تهیه‌کنندگی فیلم «دوچ» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی انجام شده است و اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان خواهد بود.

حجم ویدیو: ۲۴.۴۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز