خبرگزاری کار ایران

نکوداشت خواننده پیشکسوت در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۹۰

آیین نکوداشت قاسم رفعتی (خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی) روز یکشنبه، چهارم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین نکوداشت قاسم رفعتی (خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی) ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، چهارم شهریور توسط موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش به مدیریت بردیا صدرنوری و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور پیشکسوتان و هنرمندان برگزار می‌شود، ارکستر مهر به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی امیر رفعتی و محمد صرفه‌جو چند آهنگ از هنرمندان سرشناس ایرانی را اجرا می‌کنند. این در حالی است که پخش نماهنگی از زندگی و فعالیت‌های رفعتی به همراه اظهارنظر تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان درباره این هنرمند و اجرای هم‌نوازی پیانو بردیا صدرنوری و ویلن علیرضا چراغچی بخش‌های دیگر این مراسم را تشکیل می‌دهند.

قاسم رفعتی از جمله هنرمندان پیشکوست موسیقی ایرانی است که فراگیری موسیقی را از ۱۲ سالگی زیر نظر مسعود حسنخانی آغاز کرد و طی این مدت به فراگیری گوشه‌ها و مقام‌های آواز ایرانی پرداخت. او برای گسترش آموخته‌های خود نزد محمود کریمی رفت و بیش از هفت سال به تکمیل دانسته‌های خود پرداخت.

این خواننده موسیقی ایرانی طی دهه‌های گذشته ضمن تولید چندین اثر ماندگار با هنرمندان شناخته شده‌ای چون محمدرضا شجریان، حسین یوسف زمانی، حسن یوسف زمانی و بسیاری دیگر همکاری داشته است. آواز «سحرگهان» رفعتی سال‌های متمادی است که در ماه رمضان از صدا و سیما پخش می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند از طریق تماس با مؤسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش با شماره تلفن ۸-۸۸۵۲۸۱۴۷ کارت ورود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز