خبرگزاری کار ایران

رونمایی از یک آلبوم پاپ در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۹۰

آرش کوچکان در مراسم رونمایی از آلبوم «حسم کن» گفت: امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی من است که نخستین آلبومم را با حضور شما رونمایی می‌کنم.

به گزارش ایلنا، آلبوم «حسم کن» با صدای آرش کوچکان شامگاه دیروز، دوشنبه 15 مرداد در تالار وحدت رونمایی شد.

آرش کوچکان پس از حضور مجری برنامه و خوشامدگویی به حضار، روی صحنه آمد و پس از اجرای یکی از قطعات آلبومش به صورت زنده با اعضای ارکسترش، رو به حاضرین در سالن گفت:  امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی من است که نخستین آلبومم را با حضور شما رونمایی می‌کنم.

این خواننده پاپ در ادامه با تقدیر از پدر و مادرش که در سالن حضور داشتند، افزود: در ایران شرایط تولید و انتشار آلبوم موسیقی با توجه به نبود قانون کپی رایت دچار مشکلات عدیده است و همین باعث شده مکانیسم انتشار آلبوم تا حد زیادی از بین برود و همه به سمت انتشار تک تراک بروند. امیدوارم با حمایت همه دوستداران موسیقی باز هم بتوانیم آثار دیگری را تولید کنیم و به زودی در اختیار علاقه‌مندان موسیقی قرار دهیم.

پخش موزیک ویدئوی یکی از قطعات آلبوم، آخرین بخش این مراسم را تشکیل داد و سپس مجری برنامه روی صحنه آمد و از حاضران خواست برای حضور در مراسم رونمایی آلبوم در لابی تالار وحدت حضور به هم رسانند. انتهای این برنامه به رونمایی و جشن امضای این آلبوم در لابی تالار وحدت اختصاص داده شد. 

آلبوم «حسم کن» در 11 قطعه به نام‌های جدی نگیر، حسم کن، ازت دلخورم، آخرین راه، بی‌خیال، کنار من نفس بکش، خسارت، من و تو، ازت ممنونم، قول یه مرد و برف تهیه و منتشر شده است. این آلبوم به همت خانه هنر جوان و تهیه‌کنندگی علیرضا فرهادی تولید و در اختیار دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز