خبرگزاری کار ایران

«ناب» با صدای خواننده گروه آریان منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۳۲

قطعه «ناب» اثر تازه علی پهلوان، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط شرکت ترانه شرقی منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی پهلوان تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «ناب» با همخوانی هومن فرمند و سپیده پیربادیان، سه‌شنبه 30 مرداد منتشر می‌کند. او در این خصوص گفت: ملودی این قطعه مربوط به بیش از 10 سال پیش است که ابتدا نام «مثل تو» را برایش انتخاب کرده بودم. اما شعری که با نام آن همخوانی داشته باشد را نتوانستم کامل کنم و تا مدت‌ها این ملودی نیمه‌کاره ماند. تا این که چند ماه پیش ناخودآگاه ملودی‌اش به یادم آمد و ترانه‌اش هم در ذهنم شکل گرفت و نامش را هم از بین کلمات شعر تحت عنوان «ناب» بیرون کشیدم، آهنگ را ساخته و تنظیم کردم و تصمیم گرفتم برای همخوانی‌اش از دوستان قدیمی‌ام در ایران کمک بگیرم؛ اما به دلایلی این فرصت پیش نیامد و این شد که دوستان هنرمندم در سیدنی همخوانی آن را انجام دادند.

او افزود: برای طراحی کاور این اثر آناهیتا آقایی با ما همکاری داشتند. میکس و مستر هم به زحمت دوست خوبم محمد فلاحی انجام شد و شرکت ترانه شرقی پخش آن را بر عهده دارد که جا دارد از مهیار رجب‌پور و تک تک دوستان بابت همکاری‌هایشان تشکر کنم.

این عضو گروه موسیقی آریان توضیح داد: دوستان عزیزم در ایران زمانی به من اطلاع دادند که برای همخوانی این قطعه آمادگی دارند که من دیگر قطعه را ضبط کرده بودم. اما بسیار مایلم و قطعا در صدد خواهم بود که در آینده در تولید آثار دیگرم از آن‌ها کمک بگیرم چرا که بسیار دلتنگشان هستم و مشتاق همکاری دوباره با آن‌ها.

این خواننده در پایان از همکاری جدید با اعضای گروه آریان خبر داد و افزود: در مورد همکاری با دوستان قدیمی گروه آریان ایده‌‌ای دارم که با یکی دو نفر از اعضا هم مطرح کردم، به زودی با سایر دوستان هم در موردش صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا پروژه‌اش را کلید بزنیم. نتیجه‌اش یقیناً خبر خوبی برای طرفداران قدیمی آریان خواهد بود.

علی پهلوان خواننده، آهنگساز، شاعر و ترانه‌سرا است و فعالیت حرفه‌ای خود را در موسیقی در سال 1378 با بنیان نهادن گروه آریان آغاز کرد، حاصل کار او و سایر اعضا گروه آریان پنج آلبوم،  فروش رسمی بیش از پنج میلیون نسخه از این آثار و بیش از 400 اجرای زنده در کشورهای مختلف جهان بود. او ترانه‌هایی برای سایر خوانندگان ایرانی نیز ساخته و پیش از این هم دو قطعه مستقل به نام‌های «خاطره‌های سوت و کور» و «تنهای تنها» را منتشر کرده است.

قطعه «ناب» ساخته علی پهلوان، شامگاه سه‌شنبه، سی‌ام مرداد توسط شرکت ترانه شرقی و از سوی رسانه‌های رسمی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز