خبرگزاری کار ایران

دومین آلبوم سیامک خواهانی، عضو گروه آریان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۰۱

دومین آلبوم مستقل «سیامک خواهانی» با عنوان «فریاد آرامش» منتشر شد. همزمان با نشر اثر، می‌توان آن را از سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش ایلنا، «فریاد آرامش» نام اثری از «سیامک خواهانی» در فضایی از موسیقی پاپ ایرانی که مشتمل بر ۱۳ قطعه با نام‌های «قصه دل»، «رقص شکوفه‌ها»، «تلنگر»، «کلید»، «پلک»، «شب پاییزی»، «شب برفی»، «...»، «تهاجم»، «غبار»، «رویای گمشده»، «ضربان» و «هشدار باد»، است.

تنظیم قطعات ساخته شده این اثر را «نینف امیرخاص»، «شهاب حسینی» و «علی اسماعیلی» برعهده داشته‌اند و «آرش سعیدی»، «فرزاد فخرالدینی»، «آیدین نظمی»، «سیامک خواهانی»، «پیمان جوانمرد»، «نینف امیرخاص»، «فیروز ویسانلو» و «علی اسماعیلی»، به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

خواهانی یکی از اعضای اصلی گروه موسیقی آریان بوده و در فیلم «سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی، حضور داشته است.

آلبوم موسیقی پاپ ایرانی «فریاد آرامش» اثر «سیامک خواهانی»، ازسوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نوخسروانی باربد»، روانه بازار موسیقی کشور شد و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین خرید و دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes. com»، امکان پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز