خبرگزاری کار ایران

با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان؛

همایش بین‌المللی تحول فردی و سازمانی برگزار شد+تصاویر

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۹۸

همایش بین‌المللی تحول فردی و سازمانی صبح روز جمعه با استقبال کم‌نظیری از سوی علاقه‌مندان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش بین‌المللی تحول فردی و سازمانی صبح روز جمعه با استقبال کم‌نظیری از سوی علاقه‌مندان در هتل اسپیناس‌پالاس تهران برگزار شد.

اولین سخنران این همایش که با همت شرکت فرازان برگزار می‌شد؛ نیک‌وویچیچ یکی از معروف‌ترین سخنرانان الهام‌بخش و انگیزشی جهان بود که تا‌به‌حال در بیش از ۶۰ کشور، برای بیش از ۴۰۰ میلیون نفر سخنرانی کرده است.

او که در این همایش در دوقسمت و درباره «قدرت هدف‌گذاری و غلبه بر موانع» و همچنین «مدیریت بحران و قدرت نگرش شکرگذاری» صحبت می‌کرد؛ مرتب در سالن مورد تشویق علاقه‌مندان قرار می‌گرفت و این موضوع جو خاصی را در سالن ایجاد کرده بود.

این سخنران مطرح بدون دست و پا به دنیا آمده اما هیچگاه دست از تلاش برنداشته وحالا علاوه براینکه می‌تواند فوتبال و شنا بازی کند؛ نویسنده‌ای حرفه‌ای، راننده، آشپز و مربی پرش از هواپیما نیز به‌شمار می‌آید و به‌همین دلیل گفته می‌شود که فیلم‌ها و فایل های صوتی او تا‌به‌حال زندگی بیش از یک میلیارد نفر در جهان را متحول کرده و تغییر داده است.

نیک‌وویچیچ در سال ۲۰۰۵ لقب قهرمان ملی کشور استرالیا را دریافت کرده، در مقطع کارشناسی دانشگاه در رشته مدیریت مالی تحصیل کرده و اکنون نیز مدیر عامل یکی از بزرگ ترین سازمان‌های خیریه در کشور آمریکاست.

"مهارنشدنی"، "قدرتمند باش" و "زندگی بدون دست و پا" ۳ کتاب مطرح و پر فروش این سخنران مطرح در جهان  به‌شمار می‌آیند وتوسط بیش از یک میلیون نفر خریداری شده است.

همچنین در ادامه مراسم با دادن تابلو فرشی که عکس نیک‌وویچیچ روی آن نقش شده بود قدردانی به‌عمل آمد و این سخنران مطرح مورد تشویق کم‌نظیری از سوی علاقه‌مندان قرار گرفت.

دومین سخنران این همایش کارلوس اسکاریو دکترای مدیریت استراتژیک و عضو تیم آنتونی رابینز بود که با صحبت درباره اینکه «چطور می‌توان زندگی را افسانه‌ای هدایت و رهبری کرد»، جو عجیبی را در سالن حاکم کرد و سبب تشویق کم‌نظیری از سوی مخاطبان شد.

همچنین در ادامه این همایش پیام بهرام‌پور جوانترین سخنران انگیزشی ایران به صحنه آمد و با صحبت‌هایی پیرامون تحول فردی که می‌تواند سبب ایجاد تحول در سازمانی شود، مورد تشویق حضار قرار گرفت.

کریس آکابوسی؛ قهرمانی دو‌و‌میدانی و کاپیتان تیم ‌ملی انگلیس آخرین سخنران این همایش بود که درباره اینکه چطور می‌توان رویا‌ها را زندگی کرد و میراثی بزرگ و جاوید به‌جای گذاشت صحبت کرد و با تشویق ایستاده تماشاگران بدرقه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز