خبرگزاری کار ایران

در راستای برگزاری نهمین کارنمای انجمن نقاشان ایران؛

هجوم کویر در خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۷۶

با برگزاری نهمین کارنمای پژوهش انجمن نقاش ایران، هجوم کویر در خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین کارنمای پژوهش انجمن نقاشان به اعضای بالای ۴۰ سال اختصاص دارد که در ۲۶ مردادماه به میزبانی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

علی فرامرزی (نقاش) که دو اثر از او در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، در این خصوص به ایلنا گفت: دو تابلو از من در این نمایشگاه روی دیوار خواهد رفت. این دو تابلو هر یک در ابعاد  ۱۱۰×۲۶۰ سانتیمتر هستند و از مجموعه کویری‌ها انتخاب شده‌اند.

او با اشاره به عنوان این آثار گفت: این آثار تحت عنوان هجوم بر دیوار خانه هنرمندان خواهند رفت. مجموعه کویری‌ها  ازجمله آثاری هستند که در داخل و خارج از ایران با استقبال روبه رو شد و در دو حراج تهران نیز به فروش رسیده است.

این نقاش پیشکسوت، پرداختن به موضوع کویر و هجوم آن به سایر حوزه‌های زیستی انسان را ایده‌ای دانست که از سالیان قبل شاید درحدود سی سال قبل در دو بعد زیباشناسی کویری و تهدیدهای آن مورد بررسی قرار داده و بدان مشغول شده‌است.

او سال گذشته نیز در یک نمایش انفرادی در فرهنگسرای نیاوران با عنوان بُعد چهارم؛ بخشی از این دوره را به نمایش گذاشت.

طرح کارنمای پژوهش با هدف بازبینی در آثار و عملکرد اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران پایه‌گزاری شد. هشتمین کارنمای پژوهشی انجمن هنرمندان نقاش ایران که به اعضای بالای ۴۰ سال اختصاص داشت و در خردادماه سال جاری با نمایش آثاری از 42 هنرمند در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد. این درحالی است که، نخستین کارنمای پژوهشی انجمن هنرمندان نقاش ایران نیز با تمرکز بر آثار نقاشان زیر چهل سال (ویژه‌ اعضای پیوسته و وابسته انجمن هنرمندان نقاش ایران) تیرماه سال 95 در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

هجوم کویر در خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز