خبرگزاری کار ایران

«بُعد چهارمِ» یک نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۴۸۸

نمایشگاه آثار نقاشی علی فرامرزی، با عنوان «بعد چهارم»، ۸ دی ماه ساعت ۱۶ در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌‎یابد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه مجموعه‎ای از آثار علی فرامرزی، که به گفته این هنرمند به لحاظ موضوعی مرتبط با دوره کارهای کویری وی با نام «هجوم» است در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌‎گیرد. مشخصه ویژه این آثار مطرح بودن بعد چهارم در آن‌ها است. بحث بعد چهارم در نقاشی مبحث کاملا جدیدی است که از سوی این هنرمند مطرح شده است. در این سبک هنرمند سطوح را می‌‎شکند و سطح‎های دو بعدی را در سطوح حجمی مطرح می‌‎کند. این آثار از سال ۱۳۹۳ خلق شده‎اند، برخی از این آثار از سقف گالری آویزان می‌‎شوند و برخی معلق می‌‎مانند.

همچنین در آیین گشایش این نمایشگاه از کتاب علی فرامرزی که دربرگیرنده مجموعه مقالات وی است رونمایی می‌‎شود. علی فرامرزی، نقاش صاحب سبک ایرانی است. آثار او در نمایشگاه‎های گروهی و انفرادی بسیاری به نمایش در آمده است.

نمایشگاه علی فرامرزی، از ۸ تا ۱۷ دی ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می‌‎آید. علاقمندان می‌‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روز‎های عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شاره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز