خبرگزاری کار ایران

روایت بی‌پرده تاریخ در مستند «از نیمه خرداد» با صدای ناصر طهماسب

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۷۹

پخش مستند «از نیمه خرداد» تولید شبکه مستند سیما با موضوع آغاز رهبری حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از امشب ۱۳ مرداد ساعت ۲۲ در این شبکه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، «از نیمه خرداد»  که با همکاری موسسه پژوهشی_فرهنگی انقلاب اسلامی در سه قسمت حدود ۵۰ دقیقه‌ای ساخته‌شده، با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده‌ای، ماجرای انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب را روایت خواهد کرد.

این مستند از تصاویر آرشیوی دیده نشده‌ای از اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در خرداد سال ۶۸ و مباحثات صورت گرفته در این اجلاس، برای نخستین بار رونمایی می‌کند.

اسناد اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۵ مرداد سال ۶۸ نیز برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شوند.

استعفای آیت‌الله منتظری، چگونگی پذیرفتن این استعفا توسط امام (ره) و بررسی آن در اجلاس مجلس خبرگان، اصل ولایت‌فقیه و چگونگی ورود آن به قانون اساسی، ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) و انقلاب و دلایل انتخاب ایشان برای رهبری  و.. ازجمله مباحثی است که در این مستند به آن‌ها پرداخته‌شده است.

این مستند با نگاهی تبیینی و دقیق به وقایع این برهه از زمان پرداخته و می‌کوشد با رعایت اصل بی‌طرفی روایتی بی‌پرده از تاریخ معاصر ارائه کند.

ناصر طهماسب راوی «از نیمه خرداد» است، مستندی که  ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش و روز آینده ساعت ۱۰ بازپخش می‌شود.

حجم ویدیو: ۱۳.۰۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز