خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های «زندگی بازی» برای اعضای کودک کتابخانه‌های عمومی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۸۹

مجموعه کارگاه‌های آموزشی «زندگی بازی» با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی برای اعضای کودک کتابخانه‌های عمومی، با میزبانی ۲۷ کتابخانه عمومی شهر تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کودکان با عنوان «زندگی بازی» در ۲۷ کتابخانه عمومی شهر تهران برگزار می‌شود که طی آن اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه‌ها با موضوعاتی چون خودآگاهی، همدلی، ارتباط مؤثر، مهارت‌های ارتباطی، مقابله با استرس، مقابله با هیجان‌های منفی، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، حل مسئله و تصمیم‌گیری آشنا می‌شوند.

گروه مشاران و مدرسان  روان‌شناسی به سرپرستی سعید بی‌نیاز، این کارگاه‌های آموزشی را در ۳ گروه سنی «۶ و ۷»، «۸ و ۹» و «۱۰، ۱۱ و ۱۲» سال و در ۱۰ جلسه به صورت هفتگی در کتابخانه‌های اشرفی اصفهانی، شهدای نیروی زمینی، حدیث، آسیا، دانشمند، بسیج، کوهسار، شقایق، محقق حلی، پیامبر (ص)، حضرت ولیعصر (عج)، خلیج فارس، سید مرتضی، شهرک توحید، شهدای کن، شهید چمران، شهید آیت، شهدای تهران، شهید مطهری، علامه دهخدا، معراج، نظامی گنجوی، امازاده زید، حضرت فاطمه (س)، پیروزی، گلسار و فلسطین برگزار می‌کنند.

 پیش از آغاز کارگاه‌های آموزشی «زندگی بازی»، جلسه توجیهی گروه استادان روان شناسی (به عنوان مجریان طرح) با مسئولان کتابخانه‌های میزبان اجرای طرح به مدت ۵ ساعت در ۴ تیر ماه برگزار شد که طی آن مطالبی با محوریت مهارت‌های ۱۰ گانه زندگی برای حاضران ارائه شد. مجریان طرح همچنین از ۹ تا ۱۳ تیرماه جلسات توجیهی با والدین اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی را برگزار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز