خبرگزاری کار ایران

آوازخوانی یوسف‌وند با ساز بازگیر در آیین آواز

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۲۸

علی یوسف‌وند و ساسان بازگیر هنرمندانی هستند که در بیست و سومین نشست آیین آواز روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، در بیست و سومین نشست آیین آواز، علی یوسف‌وند در همراهی با ساز ساسان بازگیر روی صحنه می‌رود. این نشست ساعت 18 سه‌شنبه 19 تیر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علی یوسف‌وند اهل کرمانشاه است و آواز را از حمیدرضا نوربخش، علی جهاندار، مظفر شفیعی و صدیق تعریف آموخته است. او تاکنون اجراهای فراوانی در رادیو و همچنین در قالب کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور داشته است.

ساسان بازگیر متولد 1355 در خرم‌آباد، مدرس و نوازنده تار و سه‌تار است که از محضر داریوش پیرنیاکان، علی‌اکبر شکارچی، اردشیر کامکار، آزاد میرزاپور و حسین لک بهره‌مند بوده است. او همچنین آهنگساز آلبوم‌های «خواب و خیال»، «روز سفر»، «پیمانه»، «صبح‌خیزان»، «مطرب درد»، «کمند شب» و «چشمه خورشید» است و تألیف دو کتاب «ترنج» و  «15 قطعه برای تار و سه‌تار» را در کارنامه دارد.

نشست تخصصی- آموزشی آیین آواز نزدیک به دو سال است که توسط کانون موسیقی ارسباران راه‌اندازی شده و در این مدت ضمن ارائه مباحث فنی آوازی، خوانندگان بسیاری در آن به اجرای آواز پرداخته‌اند.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان جلفا (ضلع شمال غربی پل سیدخندان) واقع شده و حضور در این نشست آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز