خبرگزاری کار ایران

شهادت دو نفر از عوامل مسابقه «ضدگلوله» در درگیری با داعش

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۵۴

ابراهیم رشید مسئول انفجار و سردار محمد ناظری یکی از فرماندهان برنامه مسابقه مستند «ضدگلوله» شبکه افق در درگیری با نیروهای داعشی در سوریه به شهادت رسیدند.

به گزارش ایلنا، شهید ابراهیم رشید که در درگیری با نیروهای داعشی در تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، مدت‌ها در مسابقه مستند "ضد گلوله"در شبکه افق و در پشت صحنه انفجارات و جلوه‌های ویژه این برنامه با شبکه افق همکاری داشت.

«ضدگلوله» عنوان مستند مسابقه جدیدی است از سازندگان مستند مسابقه «فرمانده» که شرکت کنندگان در مراحل مختلف نظامی و عبور از موانع مختلف، یک دوره کوتاه عملیاتی را تجربه می‌کنند.

مسابقه «ضدگلوله» به تهیه‌کنندگی حسین افشار و کارگردانی مشترک مهدی ماهان و مجید عزیزی کاری است از خانه مستند انقلاب اسلامی و از تیرماه سال 96 از شبکه‌های مختلف سیما نمایش داده شده است.

شهید ابراهیم رشید مسئول انفجارات مستند مسابقه «ضد گلوله» شبکه افق در مأموریت مستشاری در تدمر سوریه بود که بر اثر درگیری با متجاوزان داعشی به شهادت رسید.

 سردار محمد ناظری نیز که نقش فرمانده در مجموعه مستند مسابقه «فرمانده» شبکه افق را برعهده داشت چندی قبل در دفاع از حریم آل الله در سوریه به شهادت رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز