خبرگزاری کار ایران

آلبوم جدید نامی در همکاری با عرب

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۰۷

نامی محمدیان، خواننده موسیقی پاپ برای انتشار تازه‌ترین آلبومش به سراغ مهدیه عرب رفته است.

به گزارش ایلنا، نامی محمدیان (خواننده موسیقی پاپ) که این روزها در تدارک انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقی خود است با اشاره به نحوه همکاری‌اش با مهدیه عرب به عنوان ترانه‌سرای این پروژه گفت: من همواره تاکید زیادی در انتخاب حرفه‌ای‌ترین عوامل برای ساخت آلبوم‌ها و قطعاتم داشته‌ام. علت انتخاب مهدیه عرب به‌عنوان ترانه‌سرای آلبوم جدیدم هم  قوت ترانه‌ها و همچنین دایره واژگانی وسیع او به عنوان ترانه‌سراست که باعث این همکاری مشترک شد.

محمدیان افزود: ترانه‌سرایی که یک آلبوم را هدایت می‌کند باید بتواند به ترانه‌ها رنگ و سوژه بخشیده و فضاسازی‌ جدیدی کند که  من با بررسی کارنامه هنری این ترانه‌سرا و شنیدن کارهای متنوع  او متوجه قدرتش در این زمینه شدم.

مهدیه عرب (شاعر و ترانه‌سرا) نیز درباره حضورش در آلبوم جدید نامی محمدیان گفت: کوشش ما در این آلبوم بر این است که ترانه‌ها دارای قصه‌ها و حال‌وهوایی متفاوت و تازه و در عین حال ساده و عمیق باشند. بعضی ترانه‌ها با سوژه‌هایی نوشته می‌شوند که خواننده در اختیارم گذاشته است و من چون داستان‌نویس هم هستم بسیار این روال را دوست دارم و با آن راحتم. البته برخی دیگر هم ترانه‌هایی هستند که با حس‌وحال خودم سروده‌ام.

او افزود: تمام تلاشم را خواهم کرد که این آلبوم نقطه درخشانی در فعالیت‌های هنری من باشد. امسال این سومین آلبومی است که با اطمینان خواننده، تمام قطعاتش به من سپرده شده است و امیدوارم بتوانم جواب‌گوی این اعتماد باشم.

نامی محمدیان پیش از این آلبوم «پاییزی» را منتشر کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز