خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با صبا محمدی مطرح شد؛

مردم با چه اعتمادی به کنسرت خوانندگان زن بیایند؟!

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۹۳

صبا محمدی(خواننده) می‌گوید: طبق قانون هیچ قطعه‌ای با صدای ما نباید منتشر شود و من نمی‌دانم مردم باید با چه اعتمادی به کنسرت خوانندگان زن که پیش از اجرای زنده صدایشان را نشنیده‌اند، بیایند؟!

به گزارش خبرنگار ایلنا، کنسرت گروه موسیقی پاپ- سنتیِ صبا محمدی روز سه‌شنبه 26 تیر ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران ویژه بانوان روی صحنه می‌رود.

صبا محمدی (خواننده)، ندا بهزاد (سرپرست و نوازنده درامز)، ماهسیما فلاحی (فلوت)، سمانه گلکار (پرکاشن)، آرمیتا سلیمی (بیس)، شروین اسعدی‌مقدم (پیانو)، سحر میرهاشمی (قانون) و کیمیا نیکپور (کمانچه) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

صبا محمدی در مورد آنچه در این کنسرت برای تماشاگرانِ خانم اجرا می‌کند، گفت: در این کنسرت 14 قطعه خاطره‌انگیز و نوستالژیک اجرا می‌شود. در واقع در این کنسرت که مشابه‌اش را اردیبهشت 96 هم برگزار کردیم، به کاور قطعات می‌پردازیم.

او در مورد چگونگی دریافت مجوز برای اجرای این قطعات و همچنین ساعت برگزاری این کنسرت توضیح داد: هنگام صدور مجوز، از نظر مضمون و محتوای هر قطعه سختگیری‌هایی می‌شود و طبق آنچه ندا بهزاد، به عنوان سرپرست گروه به من گفت؛ سختگیری در مورد نام بعضی خوانندگان قبل از انقلاب بیشتر هم است. از سوی دیگر همه ترس من از این بود که نکند مجبور شویم در ساعتی نامتعارف و در صلاهّ ظهر روی صحنه برویم، ساعتی که خانم‌ها یا سر کارند یا اگر خانه‌اند خوابند! و متاسفانه بسیاری از کنسرت‌های بانوان در آن ساعت برگزار می‌شود، ولی با تلاش تهیه‌کننده‌مان مجید فلاح‌پور خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و ساعت 21 روی صحنه می‌رویم.

محمدی در مورد امکاناتی که زنانِ خواننده برای تبلیغ در مورد کنسرتشان در اختیار دارند، افزود: من نمی‌دانم مخاطبان بر چه اساسی باید کنسرت ما را برای دیدن انتخاب و بلیت آن را خریداری کنند؟! چون طبق قانون هیچ قطعه‌ای با صدای ما نباید منتشر شده باشد و هرچند کنسرت اردیبهشت سال گذشته‌مان سولد اوت شد ولی واقعا نمی‌دانم مردم با چه اعتمادی به کنسرت خوانندگان زن که پیش از اجرای زنده هم صدایشان را نشنیده‌اند، می‌آیند؟! جدا از این ما اجازه نصب بنر یا پوستر هم نداریم و ماجرا به این صورت است که به ما مجوز اجرا می‌دهند اما آنقدر سنگ می‌اندازند که انگار نداده‌اند!

او در پایان در مورد عدم اجازه برای فیلمبرداری و عکسبرداری از بک‌استیج کنسرت بانوان هم توضیح داد: پای ما که به سالن نیاوران می‌رسد، موبایل و هر وسیله‌ای که بشود با آن صوت و تصویر ضبط کرد از ما گرفته می‌شود، طوری که حتی نمی‌شود در بک‌استیج چهار تا سلفی گرفت! این در تاریخ به یادگار نخواهد ماند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز