خبرگزاری کار ایران

کیانوش عیاری:

بد شانسی نیاوردیم، به خارج هم نمی‌رویم/سریال به موقع تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۳۰

کیانوش عیاری می‌گوید: تصویربرداری بخش‌های گرجستان سریال 87 متر به دلیل مشکلات مالی منتفی شده است.

به گزارش ایلنا، کیانوش عیاری درباره آخرین مراحل تولید سریال ۸۷ متر گفت: هرچند در ماه مبارک رمضان هستیم ولی همه گروه بازیگر و پشت صحنه در تلاشیم تا کار به موقع به اتمام برسد و به امید خدا به زودی تولید به نیمه راه خواهد رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مسیر تولید این سریال بدشانسی نیاوردیم و برای هیچ کدام از بازیگران اتفاق بدی نیفتاد و بالنسبه با شرایط خوبی کار را ادامه می‌دهیم.

عیاری افزود: کماکان در لوکیشن اصلی خانه، درحال تصویربرداری هستیم وتا دو هفته آینده فیلمبرداری در لوکیشن خانه به اتمام خواهد رسید و به لوکیشن جدیدی حوالی امامزاده یحیی می‌رویم. در کنار کار ضبط در لوکیشن منزل، تصاویر خارجی و خیابانی هم گرفته می‌شود.

کیانوش عیاری یادآور شد: تاکنون ۷۵۰ دقیقه فیلمبرداری مفید گرفته‌ایم که همزمان هم راف کات‌ها و هم تدوین همزمان در حال انجام است به‌طوری که بخش قابل توجهی از سریال تدوین شده است.

او درباره اضافه شدن سعید آقاخانی به‌عنوان بازیگر جدید و ماجرای رفتن به گرجستان هم تصریح کرد: سعید آقاخانی به علت مشغله کاری نتوانست به این مجموعه اضافه شود و ماجرای حضور و تصویربرداری بخش‌هایی از سریال در گرجستان هم به دلیل مسائل مالی کنسل شد.

 عیاری عنوان کرد: امروز (۹ خرداد) تصویربرداری تعطیل بود و از فردا (دهم خرداد) تصویربرداری در لوکیشن اصلی پیگیری می‌شود.

سریال ۸۷ متر داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی است. علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

سریال ۸۷ متر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز