خبرگزاری کار ایران

«افسانه روزگارِ» سالار عقیلی با عید فطر می‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۱۵

«افسانه روزگار» با صدای سالار عقیلی در قالب 18 قطعه با اشعاری از سعدی، عطار نیشابوری، خیام، عاشق اصفهانی، فروغی بسطامی، فریدون مشیری، حسین گل‌گلاب و حسین پژمان‌بختیاری منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری با همکاری گروه همساز به سرپرستی مسعود شعاری و با صدای سالار عقیلی در روزهای منتهی به عید سعید فطر توسط موسسه نوخسروانی باربد منتشر می‌شود. این آلبوم قرار بود پاییز سال ۹۶ به بازار بیاید که انتشار آن به روزهای پایانی خرداد ۹۷ موکول شد.

آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است که با تکنوازی سه‌تار مسعود شعاری، صدای سالار عقیلی و اشعار شاعرانی چون سعدی، عطار نیشابوری، خیام، عاشق اصفهانی، فروغی بسطامی، فریدون مشیری، حسین گل گلاب و حسین پژمان بختیاری ساخته شده است.

این آلبوم از ۱۸ قطعه موسیقی تشکیل شده و هنرمندانی چون مسعود حبیبی (نوازنده دف)، وصال عرب‌زاده، فرزام اعتمادی، عطا ایمانی، بهرنگ حکیم‌پور و سپهر شهبازی (نوازندگان سه‌تار)، سیامک صالحی (نوازنده تنبک)، هومان رومی (نوازنده کمانچه)، فرزام اعتمادی (نوازنده دلربا) و سینا شعاری (نوازنده عود) در قالب گروه همساز به سرپرستی مسعود شعاری با آن همکاری کرده‌اند.  

مسعود شعاری چندی پیش با همراهی پژمان حدادی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) آلبوم «سایه‌وار» را منتشر کرده بود. سالار عقیلی نیز طی ماه‌های گذشته علاوه بر اجرای سرود تیم ملی فوتبال کشورمان و خواندن چند تیتراژ، اخیرا آلبوم‌های «راز خیام» به آهنگسازی امیرحسین طریقت و «جان سرگردان» را با همراهی گروه سور منتشر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز