خبرگزاری کار ایران

نمایشگاهی برای کمک به آموزش کودکان سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۸۵

آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی لادن علوی روز جمعه 14 اردیبهشت ماه ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران بر پا می‎شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که با هدف کمک به ساخت کانکس‎های آموزشی در منطقه سرپل ذهاب برگزار می‎گردد، 42 اثر از آثار نقاشی لادن علوی با تکنیک اکریلیک و آبرنگ در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد. این هنرمند در آثاری که در این مجموعه به نمایش درآمده کوشیده تا با بهره‎گیری از رنگ‎ها، غم‎ و شادی‎های آدمی را به تصویر کشد.

سبک آثار علوی اکسپرسیونسیم است. در این سبک هنرمند می‎کوشد تا با استفاده از رنگ، احساسات بشری همچون ترس، نفرت، عشق و اضطراب را به نمایش بگذارد. به بیان دیگر اکسپرسیونیسم به نوعی اغراق در رنگ‎ها و شکل‎هاست، شیوه‌ای عاری از طبیعت‌گرایی که می‌خواهد حالات عاطفی را هرچه روشن‎تر و صریح‎تر بیان نماید.

این نمایشگاه که 40 درصد از عواید فروش آن صرف تهیه کانکس آموزشی برای کودکان زلزله زده سر پل ذهاب می‎شود از 14 تا 22 اردیبهشت در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست.

علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از آثار این مجموعه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به گالری شماره 2 فرهنگسرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز