خبرگزاری کار ایران

مونسان خبر داد:

راه‌اندازی پورتال جامع گردشگری با هدف معرفی ظرفیت‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۹۷

معاون رئیس‌جمهوری گفت: پورتال جامع گردشگری با هدف معرفی ظرفیت‌های کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مونسان در حاشیه بازدید از بیست‌ونهمین نمایشگاه صنایع‌دستی(عیدانه)، از اپلیکیشن نظارت بر خدمات سفر و پورتال جامع گردشگری ایران نیز بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: پورتال جامع گردشگری کشور با هدف معرفی تمام داشته‌ها و ظرفیت‌ها طراحی شده، در این سامانه تمام مقاصد گردشگری کشور، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، هتل‌ها، مجتمع‌های بین‌راهی، موزه‌ها و رویدادهای گردشگری کشور معرفی شده است.

او افزود: این پورتال منبع همه داشته‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشور است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت مقاصد گردشگری خود را انتخاب کنند، ما در تمام کشور مقاصد و مناظر گردشگری بسیار زیبایی داریم که به دلیل معرفی نشدن، این ظرفیت‌ها ناشناخته مانده است، تمام ۳۱ استان برای ایام نوروز برنامه‌های متنوعی دارند که امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها شاهد نوروزی پرنشاط و شاد در کشور باشیم.

مونسان همچنین به راه‌اندازی اپلیکیشن نظارت بر خدمات گردشگری اشاره کرد و گفت: این سامانه با سرشماره ۰۹۶۲۹ راه ارتباطی یک طرفه بین مردم و ستاد هماهنگی خدمات سفر بود، با راه‌اندازی و طراحی اپلیکیشن نظارت بر خدمات سفر، این ارتباط به صورت دوسویه می‌شود و مردم می‌توانند پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود را پیگیری و نتیجه آن را مشاهده کنند.

معاون رئیس‌جمهوری اضافه کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این اپلیکیشن را نصب کنند و اگر پیشنهاد و یا انتقادی نسبت به ارائه خدمات در طول سفر خود دارند از طریق این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز