خبرگزاری کار ایران

تعطیلی نمایش‌های تئاترشهر و ایرانشهر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۳۰

به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نمایش‌های مجموعه تئاترشهر روز دوشنبه 30 بهمن و تماشاخانه ایرانشهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۰ بهمن و ۱ اسفند روی صحنه نمی‌روند.

به گزارش ایلنا، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر روز دوشنبه 30 بهمن ماه به مناسب فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرایی ندارند.

هم اکنون نمایش‌های «فتوحات گلشیری» به کارگردانی یوسف باپیری در تالار چهارسو، «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی ندا هنگامی در تالار قشقایی، «کارد، ترنج، زلیخا» به کارگردانی احمد ایرانی خواه در تالار سایه، «اهالی هوا» به کارگردانی دیانا فتحی در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر روی صحنه هستند.

تعطیلی دو روزه تماشاخانه ایرانشهر

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) تماشاخانه ایرانشهر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با ۳۰ بهمن و ۱ اسفند تعطیل است.

نمایش‌های «شلتر» به کارگردانی امین میری، «پیانیستولوژِی» به کارگردانی محمد نیازی، «فهرست مردگان» به کارگردانی رضا ثروتی و «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی مه‌لقا باقری به ترتیب در ساعت‌ها ۱۷:۳۰، ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان و ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از روز چهارشنبه ۲ اسفند مطابق با برنامه از پیش اعلام‌شده به صحنه می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز