خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت درگذشت فریده صابری

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۹۸

بنیاد سینمایی فارابی، ضایعه درگذشت «فریده صابری» بازیگر تئاتر و سینما را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

«بانوی نکونام تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران سالها نجیبانه و به دور از هیاهو هنر آفرید و هنرمندانه زیست؛ با دلی اندوهگین و دردمند، یاد و خاطره این بانوی هنرهای نمایشی را گرامی داشته، فقدانش را به بازماندگانش تسلیت می گوییم.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم صابری و تمامی هنرمندان و دوستدارانشان، از درگاه خداوند متعال طلب صبر و برای آن مرحومه، علو درجات را مسئلت داریم.»

فریده صابری مدتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان تحت شیمی درمانی بود و (پنجشنبه) نوزدهم بهمن درگذشت. صابری دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک ایران و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه ایندیانا در آمریکا بود. صابری در تئاترهای از جمله شام آخر، کرگدن، ملاقات بانوی سالخورده، ریچارد سوم و لبخند باشکوه آقای گیل ایفای نقش کرده بود. بازی در سریال‌های دلنوازان، همه بچه‌های من، بگذار آفتاب برآید، در قلب من، تنهاترین سردار، سنگ و شیشه و فیلم‌های سینمایی مارال، روز شیطان و روز واقعه نیز از دیگر فعالیت‌های این بازیگر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز