خبرگزاری کار ایران

پرواز همای با "نان و دندان" به وزارت کشور می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۲۶

پرواز هماى در پایان تور کنسرت‌های زمستانى خود در تهران به صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، پرواز هماى و گروه مستان 10 اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از 12 اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند.

هماى در این کنسرت به اجراى قطعاتی مانند ناخورده مست - فریاد - دل دیوانه - من ز تو دیوانه‌ترم یا تو ز من؟ - گرگ - نان و دندان - تنها تو بمان - بى من مخور شراب - و چندین آهنگ تازه دیگر خواهد پرداخت که در قالب یک پیام اجتماعى متفاوت به تصویر کشیده خواهد شد. هماى تلاش دارد در هر اجرایی با اثری تازه‌ هوادارانش را غافلگیر کرده و حرف تازه‌ای براى گفتن داشته باشد.

پاشا هنجنى، محمود نوذرى، مسلم و میلاد علیپور، سعید فهیمى، فرشاد رستمى، محمدامین اکبرپور و حمیدرضا یوسفى اعضای ارکستر همای را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

عنوان "نان و دندان" از تیتراژ فیلم "مصادره" به کارگردانی مهران احمدی با صدای همای که در سی و ششمین فیلم فجر اکران شده، وام گرفته شده و قرار است همراه با تازه‌ترین ساخته‌های هماى اجرا شود.

این کنسرت پنجشنبه 10 اسفندماه ساعت 21:30 در سالن وزارت کشور به همت شرکت "آوای هنر" برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tik8.com مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز