خبرگزاری کار ایران

در دیدار هنرمندان از خیریه فدک باغ رضوان مطرح شد؛

باید تلاش کنیم استاندارد زندگی کودکان معلول را بالا ببریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۸۳

گروهی از هنرمندان سینما، تئا‌تر و تلویزیون از مرکز خیریه فدک باغ رضوان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در دیدار گروهی از هنرمندان از مرکز خیریه فدک باغ رضوان، شراره رخام با اشاره به اهمیت حضور در فعالیت‌های خیرخواهانه گفت: هر چقدر می‌توانیم باید برای کودکان و به خصوص کودکان معلول و کم توان تلاش کنیم و در این راه زحمات کسانی که به صورت داوطلبانه تمامی زمان خود را برای بهبود شرایط زندگی این کودکان فراهم می‌کنند بسیار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم که شرایط خوبی برای کودکان معلول و اوتیسم فراهم کنیم و تمامی امکانات را برای رسیدن به شرایط و زندگی استاندارد مهیا کنیم

رویانیان (مدیر موسسه خیریه فدک باغ رضوان) نیز با اشاره به اینکه این موسسه کاملا خصوصی و بدون هیچ حمایت دولتی اداره می‌شود، گفت: در این موسسه حدود ۲۵۰ دختر کم‌توان و معلول ۱۴ سال به بالا نگهداری می‌شوند و تلاش شده است تمامی امکانات بهداشتی، آموزشی و رفاهی برای این عزیزان فراهم شود.

فرید عبادی آذر (معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران) نیز طی سخنانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران از موسسات خیریه حمایت می‌کند و آمادگی دارد کلیه اقدامات پزشکی و مسوولیت حوزه سلامت و توانبخشی مرکز خیریه فدک باغ رضوان را برعهده بگیرد.

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید؛ هنرمندان از بخش‌های مختلف مرکز خیریه فدک باغ رضوان بازدید و با افرادی که در این مرکز نگهداری می‌شوند دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار افراد و هنرمندانی همچون شراره رخام، صفر کشکولی، حامد سوهانی و فرید عبادی آذر (معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران) حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز