خبرگزاری کار ایران

سیدمجتبی ملکی، مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۵۸

سیدمحمد بطحایی در طی حکمی حجت‌الاسلام سیدمجتبی ملکی را به عنوان مشاور عالی وزیر درامور همکاری با حوزه‌های علمیه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به حجت‌الاسلام ملکی آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه‌های علمیه منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مشارکت و همکاری معاونان، مشاوران و مدیران کل استان‌ها در تحقق اهداف تعلیم وتربیت اسلامی در چار چوب اسناد بالا دستی، بویژه سند تحول بنیادین، سیاست‌های دولت تدبیر و امید، برنامه‌های اینجانب که به مجلس ارایه کرده‌ام و توافق نامه همکاری با حوزه‌های علمیه موفق باشید.

اهم ماموریت‌های مشاور عالی وزیر

*تدوین سند جامع چشم انداز همکاری با حوزه‌های علمیه در چارچوب اسناد و اهداف مشترک.

*برنامه ریزی به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش با حوزویان، حوزه‌های علمیه و مراکز حوزوی برای دست یابی به اهداف مشترک.

*استفاده از توانمند یهای دو نهاد جهت توسعه و ارتقای بینش دینی و اسلامی کودکان، نوجوانان و جوانان عزیز بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان.

*برنامه ریزی به منظور استفاده نظاممند از طلاب و فضلای حوزه حوزوی جهت انجام فعالیت‌های علمی- آموزشی و فرهنگی – تربیتی درمدارس و مراکز آموزش و پرورش در چار چوب قوانین و مقررات.

حجت الاسلام سیدمجتی ملکی پیش از این مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش پرورش بود که با ارتقا حکم وی و نگاه ویژه وزیر برای تعامل باحوزه‌های علمیه، انتظار می‌رود همکاری دو نهاد حوزه و دستگاه تعلیم و تربیت وارد فاز جدیدی شده و بدین ترتیب، سیدمحمد بطحایی گام جدی در تحقق وعده‌های خود به مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحول تربیتی و دینی با همفکری و همکاری حوزه علمیه برخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز