خبرگزاری کار ایران

نواقص شهرآفتاب برطرف نشده/قرارداد ارشاد با شهرداری به اعتبار خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۹۴

نحوه مواجهه شهرداری در تکمیل سازه‌های موردنیاز و رفع نواقص در تصمیم‌گیری‌های آتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اینکه نمایشگاه کتاب تهران در چه مکانی دایر شود، موثر است. در صورت تکمیل و رفع نواقص شهرآفتاب ما در محقق شدن ادامه آن قرارداد اقدام می‌کنیم.

همایون امیرزاده (سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در توضیح بیشتر درباره سرانجام قرارداد معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرآفتاب برای برگزاری رایگان نمایشگاه کتاب تهران تا سال ۱۴۰۰ در این مکان با انتقال مجدد نمایشگاه به مصلی تهران گفت: قرارداد وزارت ارشاد با مجموعه شهرآفتاب همچنان به اعتبار خودش باقی است و طبیعتا نحوه مواجهه شهرداری در تکمیل سازه‌های مورد نیاز و رفع نواقص در تصمیم‌گیری‌های آتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اینکه نمایشگاه کتاب تهران در چه مکانی دایر شود، موثر است. در صورت تکمیل و رفع نواقص شهرآفتاب ما در محقق شدن ادامه آن قرارداد اقدام می‌کنیم.

او همچنین درباره نوع همکاری مجدد با مصلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران افزود: مصلی امسال همکاری‌های خوبی را آغاز کرده و مهم‌ترین موضوع این است که رواق‌های شرقی و غربی مصلی که می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات سازه‌های موقت را برطرف کند در حال حاضر براساس گزارش‌ها و اعلام آمادگی‌های مصلی قابل بهره‌برداری خواهد بود. به نظرت می‌رسد امسال نمایشگاه خوبی را همکاری و مدیریت فرهنگی مصلی خواهیم داشت و تجربه خوبی از برگزاری نمایشگاه کتاب خواهیم داشت.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سرانجام از تعیین نهایی مکان برگزاری این نمایشگاه و برگزاری دوره آتی این رویداد در مصلی امام خمینی خبر داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز