خبرگزاری کار ایران

شبکه دو سیما شب یلدا را جشن می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۷۸

شبکه دو سیما به مناسبت شب یلدا با دو برنامه‌ «یک دقیقه بیشتر» و «عصر خانواده» مهمان خانواده‌های ایرانی‌ست.

به گزارش ایلنا، «یک دقیقه بیشتر» عنوان ویژه برنامه‌ای‌ست که به مناسبت شب یلدا در دو بخش ویژه با حضور مهمانان مختلف روانه آنتن می‌شود.

این برنامه میزبان مهمانان مختلفی است که بخش اول توسط مخاطبان از میان حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ و هنر مثل موسیقی، سینما، تئا‌تر انتخاب می‌شود و در بخش دوم خوانندگان، بازیگران سریال‌های پرمخاطب، یکی از مادران شهدای حرم و... مه‌مان برنامه می‌شوند.

فواد صفاریان‌پور کارگردان این برنامه است و مژده لواسانی اجرای این برنامه را برعهده دارد.

 «یک دقیقه بیشتر» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان که پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۲۰: ۰۰ و ۲۳: ۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برنامه «عصر خانوده» به مناسبت شب چله (پنجشنبه ۳۰ آذر ماه) میزبان خانواده‌هایی از اقوام مختلف است تا بدین ترتیب به بررسی بیشتر فرهنگ، آداب و رسوم مختلف ایرانی در شب یلدا بپردازد. استفاده از موسیقی‌های محلی، گزارش‌های ویژه و حضور مهمانانی از حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر، سینما، ورزش و.... از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه «عصر خانواده» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی اصغر کریمی با اجرای گیتی خامنه، محمودرضا قدیریان و ثریا بناکار که به صورت ثابت از شنبه چهارشنبه ساعت ۱۸: ۰۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز