خبرگزاری کار ایران

واکنش عادل فردوسی‌پور به دستمزد فیگو برای حضور در برنامه نود

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۶۴

عادل فردوسی‌پور می‌گوید: دستمزدی که به لویس فیگو پرداخت شده؛ بسیار کمتر از آن چیزی است که در فضای مجازی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لوئیس فیگو  به عنوان میهمان ویژه در برنامه نود درباره قرعه‌کشی جام جهانی حاضر شد. بعد از پخش این برنامه خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه  فیگو 500 میلیون تومان برای حضور در برنامه نود به عنوان دستمزد دریافت کرده است.

عادل فردوسی‌پور؛ شامگاه دوشنبه 13 آذر ماه در اولین برنامه نود بعد از قرعه‌کشی جام جهانی گفت: به هیج عنوان  میزان دستمزدی که در برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است مورد تأیید نیست و ما 500 میلیون تومان به لویس فیگو پرداخت نکردیم. رقمی که به وی دادیم بسیار کمتر از این میزان بود.

وی ادامه داد: تمام هزینه دعوت لویس فیگو به ایران و حضور در برنامه نود توسط یک شرکت خصوصی و حامی تبلیغاتی برنامه تأمین شده و یک ریال از بودجه صداوسیما و بیت‌المال برای حضور فیگو هزینه نشده است.

مجری برنامه نود ادامه داد: متاسفانه برخی افراد حضور فیگو در ایران و هزینه‌ای که برای آمدن وی شده بود را با مسائلی غیرمرتبطی همچون زلزله کرمانشاه مرتبط کردند که کاری کاملاً غیراخلاقی است زیرا تمامی هزینه حضور فیگو توسط یک شرکت خصوصی پرداخت شده و اصلاً از بودجه بیت‌المال هزینه نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز