خبرگزاری کار ایران

شهاب حسینی در برنامه ۹۰ چه گفت؟+فیلم

شهاب حسینی که به مناسبت شب یلدا دوشنبه ۲۹ آذر مهمان برنامه ۹۰ بود؛ از علایق خود سخن گفت. او گفت: بازیگری مثل جک نیکلسون را بسیار دوست دارم. او مانند زیدان در دنیای فوتبال است و بسیار تاثیرگذار.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شهاب حسینی شب گذشته در برنامه ۹۰ که اجرای آن را عادل فردوسی‌پور برعهده داشت؛ حضور یافت و گفت: خداداد عزیزی را خیلی دوست دارم و مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم اما بازیکن همه دوران برای من زین‌الدین زیدان است.

 بازیگر فیلم فروشنده با اشاره به علاقه خود به فوتبال گفت: بین تماشای فیلم محبوبم و دیدن یک مسابقه فوتبال، تماشای فوتبال را انتخاب می‌کنم. در نوجوانی در تیم نوجوانان پاس در پست هافبک بازی کردم.

وی ادامه داد: بهترین بازی‌هایی که این اواخر به خاطر دارم؛ بازی آلمان-آرژانتین و آلمان -برزیل بود و دراماتیک‌ترین بازی عمرم مسابقه ایران و استرالیاست.

وی ادامه داد: در دنیای سینما بازیگری مثل جک نیکلسون را بسیار دوست دارم. او مانند زیدان در دنیای فوتبال است و بسیار تاثیرگذار.

حسینی ادامه داد: من با کارم خوشحال می‌شوم. آن را دوست دارم و علاقمندی‌های خودم را دنبال می‌کنم ولی اگر زندگی دکمه بازگشت داشت قطعا از آن استفاده می‌کردم و از این می‌ترسم که مرگ با یک روند طولانی همراه باشد.

حسینی با اشاره به سابقه اجرای خود گفت: گاهی در خواندن متن در زمان اجرا حتی به ۲۶ برداشت می‌رسید و حتی یک بار از هوش رفتم.

وی درباره نقشهای که تاکنون بازی کرده است: یکی از بهترین نقشهای که بازی کردم نقش احمد در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی بود و از بازی کردن در برخی از فیلم‌ها هم پشیمان شد.

حسینی درباره بازی در فیلمهای خارجی گفت: خیلی علاقمند به کار گردانی هستم و تصور می‌کنم اگر بخواهم روزی خارج از کشور فعالیت کنم ترجیح می‌دهم تا در حوزه کار گردانی فعالیت کنم.

حسینی درباره کسب افتخارات زیاد در جشنواره‌های مختلف جهانی و جشنواره فیلم کن گفت: همه موفقیتهای که در سینما کسب شده است و هر فردی که نام ایران را بلند آوازه می‌کند جای غبطه دارد همانطور که در وفوتبال نیز اینگونه است و مثلا من دوست داشتم جای خداد عزیزی بودم زمانی که گل دوم را به استرالیا زد.

وی ادامه داد: تلاش در جهت ایجاد فضاهای که مردم حضور بیتری داشته باشند و تبادل نظر کنند باعث می‌شود تا فرهنگ گفتگو بوجود بیاید و فضا را شاداب می‌کند.

حسینی درباره برنامه نود گفت: سعی می‌کنم برنامه ۹۰ را ببینم و اگر نتوانم حتما پیگیری می‌کنم این برنامه نقش زیادی در رشد فوتبال داشته است.

وی ادامه داد: عباس کیارستمی گنجینه‌ای بود که قدرش را نداستیم و وقتی رفت تازه متوجه شدیم چه ارزشی داشت.

حسینی درباره فضای مجازی گفت: فضای مجازی را خیلی دوست ندارم و به نظرم فضای وحشتناکی است.

این خبر از ساعت 23:30 الی 23:58 تکمیل شده است.

کد خبر : ۴۳۹۶۰۰