خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

حمایت نهادها از فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس فقط ادعاست

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۰۲

سعید خانی می‌گوید گروهی همیشه از ساخته نشدن فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس گلایه دارند اما در عمل فقط مدعی هستند و هیچ کاری نمی‌کنند.

سعید خانی (تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به وضعیت اکران فیلم‌های گونه دفاع مقدس گفت: فیلم سینمایی دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی قرار است همزمان با هفته دفاع مقدس اکران شود اما حمایتی از این فیلم نشده است.

وی ادامه داد: گروه‌هایی که همیشه مدعی هستند و از ساخته نشدن فیلم‌های با موضوع دفاع مقدس گلایه دارند بهتر است به جای ادعا در زمان اکران از این گونه فیلم‌ها حمایت کنند.

خانی افزود: اگر از چنین فیلم‌هایی در مرحله عمل حمایت نشود قطعاً در زمان اکران دیده نمی‌شوند بسیاری از این ارگان‌ها و سازمان‌ها از صداوسیما گرفته تا شهرداری، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، اوج و نهادهای دیگر دارای بودجه فرهنگی و همچنین سبد فرهنگی هستند و می‌توانند با اختصاص دادن بخشی از این بودجه به فیلم‌هایی همچون دریاچه ماهی باعث دیده شدن بیشتر این فیلم‌ها شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه گروهی در جامعه ما دائم شکایت می‌کنند و به مسئولان ایراد می‌گیرند که فیلم‌هایی با مضمون دفاع مقدس یا ارزشی ساخته نمی‌شود اما در مقام عمل خودشان هیچ حمایتی از این فیلم‌ها نمی‌کنند.

پخش کننده فیلم دریاچه ماهی افزود: اینکه گفته می‌شود این گونه فیلم‌ها مخاطب ندارد، درست نیست هر فیلمی مخاطب خودش را دارد اما باید در مرحله اکران و پخش اطلاع رسانی درست صورت بگیرد و همچنین حمایت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خوبی از آنها انجام شود تا مخاطبان و تماشاگران برای آمدن به سینما ترغیب شوند.

وی ادامه داد: فیلم دریاچه ماهی یک فیلم در گونه دفاع مقدس است که یک کارگردان خانم با عنوان اولین فیلم سینمایی خود با جسارتان را ساخته است و آنچه برای من به عنوان پخش‌کننده فیلم مهمتر از فروش است این است که کمک کنیم فیلم دیده شود.

خانی افزود: به جای آنکه شعار حمایت از سینمای ارزشی و دفاع مقدس را بدهیم بهتر است در هنگام اکران و در مقام عمل از این فیلم‌ها حمایت کنیم تا ثابت بشود اگر تبلیغات درست و حمایت درست از فیلم‌های دفاع مقدسی صورت بگیرد قطعاً با استقبال مخاطبان همراه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز