خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری «دستشویی» پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۸۷

فیلمبرداری فیلم داستانی «دستشویی» به نویسندگی و کارگردانی محمد ثریا به اتمام رسیده و مراحل فنی آن آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر موقعیتی‌ست که در آن مردی متهم به قتل در دادگاه سکوت کرده و تنها با دکمه‌ای زنانه که در دستش دارد، بازی می‌کند.

در این فیلم بازیگرانی چون:محمد کارت، مریم بوبانی، آبان عسکری، عبدالرضا پارسا، کوروش، شاداب‌فر، می‌رنادرمظلومی، مجتبی عراقی، اصغرصابری، مجید لقمان تبریزی، عباس ایمانی، محسن حاتمی، رامین محمدی، آرزو طبرایی و بازیگر خردسال مهزیار آزادی، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به: مدیر فیلمبرداری آیین ایرانی، صدابردار و صداگذار سامان شهامت، تدوین شاهین سپهری، طراح گریم سوسن سلامت، مدیرتولید مهدی سیفی کار، دستیارکارگردان و برنامه ریز رامین پورعبدالله، مدیرتدارکات ندا ثریا، منشی صحنه حمیدرضا صالحی، مدیر صحنه رامین محمدی، عکاس سعید نوحی، دستیار اول فیلمبردار یونس سبزی، دستیاران فیلمبردار علی عمادی و علی لطف پوریان، دستیار تدارکات رضا مهرابی، با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران، اشاره کرد.

محمد ثریا پیش از این فیلمهای داستانی چون «امضا»، «ماهی‌ها نام ندارند» و «گلدسته‌ها» را کارگردانی کرده که جوایزی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز