خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر تولید و فنی شبکه مستند سیما

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۸۳۰

با حضور مدیر شبکه مستند و رییس مرکز تولید و فنی سیما، جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید تولید و فنی شبکه مستند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع احسان محمدنژاد مدیر سابق و معارفه حمید بهادری مدیر جدید تولید و فنی شبکه مستند یکشنبه ۷ خرداد با حضور مجید شعبانپور رییس مرکز تولید و فنی سیما، سیدسلیم غفوری مدیر شبکه، دیگر مدیران و کارمندان شبکه مستند برگزار شد.

غفوری در این جلسه با اشاره به حضور کوشا و مجدانه محمدنژاد که از بدو تاسیس شبکه مستند به عنوان مدیر تولید فنی حضور داشته، مرحله پخش اچ دی را با موفقیت پشت سر گذاشته و چرخه فایل در شبکه را ساماندهی کرده است، برای او در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد. همچنین به بهادری خیرمقدم گفت.

شعبان پور نیز در سخنانی گفت: شبکه مستند کار خود را از استودیویی در شرکت تکتا آغاز کرد و اکنون با وجود کمبود نیرو و امکاناتی که وجود داشته، فول اتوماسیون و اچ دی بودن آن باعث افتخار است. مهندس بهادری نیز با این حوزه بیگانه نیست و اطلاعات و اشراف کاملی در حوزه شبکه های نسل جدید دارد.

در این جلسه همچنین محمدنژاد از آغاز همکاری خود با شبکه مستند از اواخر سال ۸۹ تا به امروز یاد کرد و بهادری نیز از اعتمادی که برای سپردن این مسئولیت به او شده قدردانی و برای بهبود فعالیتها در آینده ابراز امیدواری کرد.

در پایان مدیر شبکه مستند گفت: امیدوارم با همیاری و تشریک مساعی همکاران، حضور آقای بهادری در پیشبرد امور شبکه موثر بوده و شاهد ارتقا کیفیت آثار شبکه و آنتنی به روزتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز