خبرگزاری کار ایران

دور نهایی بخش پاپ مسابقه هزار صدا برگزار می‌شود؛

سیروان خسروی، نصرتی و غیاثی بهترین خواننده ۱۳۹۵ را انتخاب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۰۴

فینال بخش پاپ هزار صدا روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت با داوری سیروان خسروی، مهرداد نصرتی و حسین غیاثی برگزار می‌شود تا بهترین خواننده سال ۱۳۹۵ این برنامه معرفی شود.

به گزارش ایلنا، دور نهایی بخش پاپ مسابقه هزار صدا با حضور هفت خواننده برگزیده سال ۹۵ برگزار می‌شود. این خوانندگان درحضور هیات داوران، آثار خود را اجرا کرده و پس از داوری برنده نهایی انتخاب و معرفی می‌شود.

در این مرحله از برنامه هزار صدا مهرداد نصرتی، سیروان خسروی و حسین غیاثی آثار برندگان این دوره از مسابقه هزار صدارا داوری می‌کنند.

کسرا احدیان، رضا احمدی، علی بنیادی، مصطفی پاریزی، سینا درخشنده، امیدطهماسبی و محمدرضا قاسمی‌ هفت خواننده راه یافته به دورنهایی این مسابقه هستند.

در این برنامه خوانندگان آثار خود را نیز به اجرا درمی‌آورند و علاوه بر آواز، موسیقی، ترانه، آهنگسازی نیز ازسوی داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اهورا ایمان (خواننده و ترانه‌سرا) نیز در بخشی از برنامه هزار صدا با اجرای قطعاتی میهمان این برنامه خواهد بود.

هزار صدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های جوان  آواز و موسیقی‌ است که از سال ۱۳۹۲ در این فرهنگسرا اجرا می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز