خبرگزاری کار ایران

کنسرتِ موزیسین‌های فرانسوی در خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۱۷

لیاروک (خواننده تنور) و توماس تاکه فابر (نوازنده پیانو)؛ دو موزیسین فرانسوی؛ 22 فرودین به ایران خواهند آمد تا دو مسترکلاس و یک کنسرت در شهرهای تهران و خرمشهر برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امیرمهیار تفرشی‌پور (آهنگساز و هماهنگ‌کننده کنسرت‌ موزیسین‌های فرانسوی در خرمشهر) گفت: لیاروک(خواننده تنور) و توماس تاکه فابر(نوازنده پیانو) از موزیسین های توانمند فرانسوی هستند که از آنها برای برگزاری یک کنسرت در خرمشهر و همچنین تشکیل مسترکلاس‌هایی در شهرهای تهران و خرمشهر دعوت کرده‌ام. این پیشنهاد خوشبختانه با استقبال آنها مواجه شد و تا چند روز دیگر به ایران خواهند آمد.

تفرشی‌پور در ادامه افزود: این موزیسین‌های فرانسوی قرار است روز جمعه 25 فروردین از ساعت 19 در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر روی صحنه بروند.

این موسیقیدان و استاد دانشگاه همچنین عنوان کرد: لیاروک و توماس تاکه فابر در این کنسرت قطعاتی از آوازی‌های دوره رمانتیک فرانسه و سه اثر از آهنگسازان ایرانی را اجرا خواهند کرد. اثر "لی لی لا" ساخته فوزیه مجد، "دوش دیدم" اثر شاهین فرهت و "رباعیات خیام" از ساخته‌های خودم سه اثر ایرانی هستند که اجرا می‌شوند.

وی همچنین عنوان کرد: ما برای استفاده موزیسین‌های ایرانی نیز دو کلاس کارگاهی برای این دو هنرمند ترتیب داده‌ایم که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کلاس‌ها در روزهای 23 و 28 فروردین به ترتیب در تهران و خرمشهر برگزار می‌شود.

امیرمهیار تفرشی‌پور در ادامه گفت: این برنامه‌ها با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و همچنین انجمن موسیقی خرمشهر برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز