خبرگزاری کار ایران

«خواستگاری» 1205 نفر را در نوروز به سنگلج کشاند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۹۲

تماشاخانه سنگلج امسال با نمایش "خواستگاری" به نویسندگی و کارگردانی "سید عظیم موسوی" طی هشت روز نخست سال پذیرای ۱۲۰۵ تماشاگر بود.

به گزارش ایلنا، کمدی موزیکال  "خواستگاری" به نویسندگی و کارگردانی "سید عظیم موسوی" که امسال از سوم فرودین ماه به روی صحنه رفت توانست طی هشت روز ایام نوروز پذیرای ۱۲۰۵ تماشاگر باشد. این نمایش توانست با در نظر گرفتن تخفیف نوروزی به تماشاگران و با قیمت بلیط ۱۲ و ۱۵ هزار تومان به فروشی معادل ۱۳ تومان در طی هشت روز نخست سال دست پیدا کند.

نمایش «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی «سید عظیم موسوی» برگرفته از نمایشنامه «خواستگاری» چخوف است که با استفاده از نمایش‌های آیینی-سنتی همچون تخت حوضی، نقالی و شبیه‌خوانی در حال و هوای فرهنگ شمال ایران تبدیل شده و به‌صورت کمدی- موزیکال اجرا می‌شود.

در این اثر بازیگرانی چون محمود راسخ‌فر، علی فتحعلی، ثمیلا کریمی، رضا گیلانپور و حمیدرضا مرادی ایفای نقش می‌کنند. سرپرست گروه موسیقی این نمایش زهره عشقی خاص است و بهروز آزاد پرتو، نیوشا سردشتی، منصوره احمدی، عطیه دلاور، آذین فولادوند، مریم محققی و مهین هنردوست اعضای این گروه هستند.

کمدی موزیکال «خواستگاری» که پرفروش‌ترین نمایش ایام نوروز بود تا ۱۵ اردیبشهت ماه هر روز به غیر از شنبه‌ها در ساعت ۱۹:۳۰ و در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز