خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم افتتاحیه اکران مستند مردان ارباب جمشید

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۸۹

مراسم افتتاحیه اکران مستند«مردان ارباب جمشید» ساخته مشترک پگاه آهنگرانی بازیگر سینما و درنا مدنی روز دوشنبه دوم اسفند ماه در موزه سینما برگزار می شود.

 به گزارش ایلنا،مراسم افتتاحیه مستند «مردان ارباب جمشید» روز دوشنبه دوم اسفند ماه ساعت 20 در موزه سینما با حضور عوامل فیلم، هنرمندان سینما و اهالی رسانه برگزار می شود.

این فیلم به تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده از امروز قرار است در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شود.

دو کارگردان این مستند در بخشی از یادداشت کارگردانان برای «مردان ارباب جمشید» نوشته‌اند: «مردان ارباب جمشید فیلمی است درباره گروهی از عاشقان سینما که آن جرقه معجزه‌گر در وجودشان نگرفت و در حاشیه ماندند.»

عوامل این فیلم عبارتند از:مدیر تصویربرداری:محمدرضا اکبری، صدابردار:میثم حسن لو، صداگذار:آرش قاسمی، تدوین:پگاه آهنگرانی.

«مردان ارباب جمشید» در بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سینما حقیقت به نمایش در آمد و با استقبال مخاطبین و منتقدین روبرو شد.

این فیلم با حضور هنرورانی چون حسن نوروزی وفا، غلام میرزایی، شمس الدین دولتشاهی، محمد ذوالفقاری،احمد یاوری شاد، فتح الله بابازاده، غضنفر راوند، جلیل ملک زاده، حسین کوکائین، محمد حسین نجاتی ساخته شده‎است.

پگاه آهنگرانی پیش از این ساخت مستند هایی همچون «تماشاخانه»، «محاکات غزاله علیزاده» و «ده نکمی ها» را برعهده داشته است. این بازیگر سینما همچنین امسال در جشنواره فجر با فیلم «سارا و آیدا» و «قاتل اهلی» حضور داشت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز