خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

وزیر ارشاد: فقط یک نفر از جشنواره کناره‌گیری کرده/منابع خبری: ۳ نفر انصراف دادند؛ ۷ نفر به شدت معترض‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۱۹

باوجود آنکه سه نامزد جشنواره فیلم فجر از شرکت در ادامه داوری‌ها انصراف داده‌اند؛ وزیر ارشاد گفته است: برخلاف تبلیغات، تنها یک نفر از جشنواره کناره‌گیری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه نشست امروز (20 بهمن ماه) هیات دولت؛ در جمع خبرنگاران گفت: امسال حواشی جشنواره فجر را حذف کردیم و به متن پرداختیم و سعی کردیم کمترین مداخله را در فرایند جشنواره داشته باشیم.

او ادامه داد: ظرفیت انسانی ما در حوزه سینما بسیار بالاست. باید به آنها اعتماد کنیم تا در خاورمیانه حضور فعال داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص کناره‌گیری برخی افراد از جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: برخلاف تبلیغات، تنها یک نفر از جشنواره کناره‌گیری کرده است. اینکه انتظار داشته باشیم باید حتما به مسابقه راه پیدا کنیم، غیرمنطقی است. ما به این تقاضاها پاسخ نمی‌دهیم. هیات داوران همه رای منفی دادند ما هیچ‌گونه اعمال نظری در هیچ سطحی در جشنواره نداشتیم. 

گفته‌های وزیر ارشاد درحالی مطرح شده که مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)؛ محسن نصرالهی (طراح صحنه) و منیر قیدی (فیلمنامه‌نویس) دو فیلم خفه‌گی و ویلایی‌ها سه نفری هستند که تا امروز رسما از داوری‌ها انصراف داده‌اند. ازسویی تعداد زیادی از عوامل فیلم‌هایی که به فهرست نامزدهای جشنواره راه یافته و برخی نیز راه‌ نیافته‌اند؛ به شدت داوری جشنواره را زیر سوال برده و از انتخاب‌ها گله کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز