خبرگزاری کار ایران

مدیر برنامه‌های حاجیلی به ایلنا خبر داد؛

حال امید حاجیلی خوب است/خسارت فقط مالی بود

پویا افشاریاعلام کرد: در تصادف شب گذشته امید حاجیلی فقط خسارت مالی دیده است.

پویا افشاری (مدیر برنامه‌های امید حاجیلی) درباره تصادف شب گذشته این خواننده پاپ به خبرنگار ایلنا گفت: امید حاجیلی شب گذشته حوالی ساعت ۲ نیمه شب در بزرگراه اشرفی‌اصفهانی پشت چراغ قرمز بود که ماشین هیوندایی با سه سرنشین با شدت زیاد با ماشین او برخورد می‌کند.

او ادامه داد: در لحظات اولیه تصادف به علت شدت ضربه‌ وارده؛ ماشین هیوندا به شدت آسیب می‌بیند و آقای حاجیلی به سرعت از ماشین پیاده می‌شود. او نوزادی را در ماشین هیوندا با سر و صورت خونین می‌بیند. خیلی نگران نوزاد می‌شود و او را بغل می‌کند و با اورژانس تماس می‌گیرد اما متاسفانه آمبولانس با تاخیر می‌رسد.

مدیر برنامه‌های حاجیلی افزود: پس از رسیدن اورژانس متوجه می‌شوند خون روی نوزاد؛ متعلق به مادر است. در حال حاضر نیز مادر و کودک هر دو خوب هستند. این تصادف خسارت جانی نداشته و آقای حاجیلی نیز حالش خوب است.

افشاری با بیان اینکه ماشین هیوندا که از پشت به ماشین آقای حاجیلی زده مقصر است، گفت: هم‌اکنون هیچ خطر جدی مادر و کودک را تهدید نمی‌کند.

او ادامه داد: عکسی که شب گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شده از ماشین هیوندا بود که به شدت آسیب دیده حال آنکه ماشین آقای حاجیلی بنز است. 36

کد خبر : ۴۴۳۵۸۳