خبرگزاری کار ایران

دومین نشست اقتصاد مقاومتی در گفتمان فرهنگی ایران

دومین نشست جایگاه اقتصاد مقاومتی در گفتمان فرهنگی ایران با موضوع «موانع فرهنگی حضور زنان کارآفرین درعرصه اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس فقیه‌خراسانی دبیر اجرایی سلسله نشست‌های جایگاه اقتصاد مقاومتی در گفتمان فرهنگی ایران با اعلام این خبر افزود: نشست «موانع فرهنگی حضور زنان کارآفرین درعرصه اقتصاد مقاومتی» با سخنرانی زنان صاحب نام علمی و اجرایی کشور می‌کوشد تا بستری برای هم اندیشی موثر اساتید؛ دانشجویان و علاقه مندان فراهم آورد تا بتوان از نتیجه این نشست و شناخت موانع حضور فعال زنان کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی؛ راهکاری عملی از طریق گفتمان سازی فرهنگی به جامعه عرضه نمود.

بر اساس این گزارش، این نشست با سخنرانی «فاطمه دانشور» کارآفرین و رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران؛ «وحیده نگین» مشاور وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و رییس موسسه آموزش عالی تامین اجتماعی و «مژگان اشتهاردی»؛ اقتصاد‌دان روز دوشنبه (۲۹ آذر ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن شریعتی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همچنین جلسه پرسش و پاسخ در پایان این نشست برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

سلسله نشست‌های جایگاه اقتصاد مقاومتی در گفتمان فرهنگی ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۹۰۰۴