خبرگزاری کار ایران

فریدون شهبازیان در غرفه ایلنا؛

صداوسیما طلب‌هایم را نمی‌دهد/کار با تلویزیون را دوست ندارم

فریدون شهبازیان با بیان اینکه صدا و سیما در حق من اجحاف‌های بسیاری داشته، گفت: با وجود اینکه در زمان فعالیت در این سازمان قرارداد داشته‌ام بازهم نمی‌توانم معوقاتم را بگیرم در حالی‌که آقایان ضرغامی و دارابی، فرجی (مدیر شبکه یک) در جریان کامل این موضوع بودند اما هر بار به دلایل مختلف طلب من را نمی‌دادند و متاسفانه هنوز هم پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون شهبازیان (رهبر ارکستر ملی) با حضور در غرفه ایلنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با اشاره به 40 سال حضور در صدا و سیما گفت: در حال حاضر در جریان برنامه‌های واحد موسیقی صدا و سیما نیستم و فکر می‌کنم برنامه‌های تولیدی خاصی ندارند چراکه بودجه بسیار کمی دارند.

او ادامه داد: متاسفانه صدا وسیما در حق من ظلم‌های بسیاری انجام داده است. چه زمانی که در آنجا خدمت می‌کردم و چه در زمان بازنشستگی اجحاف‌های زیادی به من شده است و طلب‌های بسیاری از این سازمان دارم.

رهبر ارکستر ملی ایران با بیان اینکه با این سازمان قرارداد نیز داشته است، گفت: حتی با وجود اینکه در زمان فعالیت در این سازمان قرارداد داشته‌ام بازهم نمی‌توانم معوقاتم را بگیرم در حالی‌که آقایان ضرغامی و دارابی، فرجی (مدیر شبکه یک) در جریان کامل این موضوع بودند اما هر بار به دلایل مختلف طلب من را نمی‌دادند و متاسفانه هنوز هم پرداخت نشده است.

شهبازیان با بیان اینکه 4 یا 5 سال است که از اتمام پخش مجموعه کلاه پهلوی می‌گذرد، ادامه داد: همچنان طلب من بابت ساخت موسیقی این سریال را ندادند متاسفانه هر کاری از صدا و سیما به من می‌شود آن را با بی‌میلی تمام به دلیل این اتفاقات رد می‌کنم.

کد خبر : ۴۲۷۶۶۸