خبرگزاری کار ایران

شروعی خوب برای "یک دزدی عاشقانه"، "مرگ ماهی" و "گاهی"

اکران دوم نوروز ۹۵ درحالی از چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شده که سرانجام فیلم "من سالوادور نیستم" با فروشی بیش از ۱۳ میلیارد تومان فروش؛ از سینماهای تهران خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فیلم‌های سینمایی "یک دزدی عاشقانه" به کارگردانی امیرشهاب رضویان، "دلبری" به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری، "رسوایی ۲" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، "مرگ ماهی" به کارگردانی روح الله حجازی و "گاهی" به کارگردانی محمدرضا رحمانی از ۱۵ اردیبهشت اکران خود را در سینما‌ها آغاز کرده‌اند.

 براساس سیستم مکانیزه فروش در دو روزی که از اکران این فیلم‌ها می‌گذرد، فیلم سینمایی یک دزدی عاشقانه به فروشی حدود ۲۹ میلیون تومان، مرگ ماهی به فروشی معادل ۱۱ میلیون تومان، رسوایی ۲ به فروشی معادل ۵۸ میلیون تومان و دلبری به فروشی معادل ۲ میلیون تومان رسیده‌اند.

 فیلم سینمایی "خنده‌های آتوسا" به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه‌کنندگی امیر‌ پورکیان که از هفته گذشته اکران خود را شروع کرده نیز به فروشی حدود ۱۲۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم‌های سینمایی "ابد و یک روز" به کارگردانی سعید روستایی، "پنجاه کیلو آلبالو" به کارگردانی مانی حقیقی، "بادیگارد" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، "خشم و هیاهو" به کارگردانی هومن سیدی و "کفش‌هایم کو" به کارگردانی کیومرث‌پور احمد با اینکه سرگروه‌های خود را ترک کرده‌اند اما به‌صورت آزاد در تعدای از سینما‌ها در حال اکران هستند و نمایش آنها تا دو هفته دیگر ادامه دارد.

فیلم ابد و یک روز تا امروز به فروشی حدود ۷ میلیارد تومان، فیلم پنجاه کیلو آلبالو به فروشی حدود ۹ میلیارد تومان، فیلم بادیگارد به فروشی حدود ۶ میلیارد تومان، خشم و هیاهو به فروشی معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و کفش‌هایم کو به فروشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان دست یافته‌اند.

 فیلم سینمایی گاهی نیز که از این هفته در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران شده، با استقبال خوبی مواجه شده است و البته میزان فروش آن در هفته‌های آتی از سوی گروه هنر و تجربه اعلام می‌شود.

کد خبر : ۳۶۸۲۲۵