خبرگزاری کار ایران

تقدیر از استودیوها هنرمندان فعال در عرصه پشتیبانی فنی سینما

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در دیدار نوروزی مدیران استودیوهای سینمایی و دیگر مراکز پشتیبانی فنی سینمایی از یک سال تلاش این هنرمندان و سینماگران در عرصه پشتیبانی فنی سینمای کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، رمضانعلی حیدری خلیلی در این نشست ابراز امیدواری کرد در سال‌های آتی بتوان بیش از پیش به توسعه فناوری و زیرساخت‌های سینمای کشور پرداخت و شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در این زمینه بود .

معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی در ادامه این دیدار با تقدیر از زحمات عوامل فنی سینما، تلاش عوامل فنی و تخصصی سینمایی در بخش پشتیبانی فنی سینما را به عنوان تکمیل کننده زحمات دیگر عوامل تولید فیلم و سینما در کشور ستود.

در این دیدار سید سعید رضوی مدیرعامل شرکت بعثت، محمدرضا فیروز فر مدیرعامل شرکت پیروز گستر، امیرحسین سحرخیز مدیرعامل استودیو روشنا، رسول توکلی مدیرعامل استودیو نقش جهان، حمیدرضا آشتیانی‌پور رئیس انجمن گویندگی و مدیریت گفتار فیلم، محمد مصطفی زاده مدیرعامل استودیو طنین مهرآوا، رضا نریمی زاده مدیرعامل استودیو صدای مون آریا و همچنین احمد میرکمالی معاون دفتر توسعه فناوری سینمایی و محمدحسین فرج معاون دفتر مطالعات سینمایی حضور داشتند.

کد خبر : ۳۶۰۴۸۶