خبرگزاری کار ایران

تقدیم اجرای چارتار در برج میلاد به محمدرضا شجریان

کنسرت‌های نوروزی برج میلاد تهران در حالی شب گذشته (4 فروردین ماه) کار خود را شروع کرد که گروه موسیقی کوچه‌نوازان قبل از اجرای نخستین کنسرت که اختصاص به گروه چارتار داشت، روی صحنه رفتند.

به گزارش ایلنا، گروهی از نوازندگان کودک با هدف حمایت از کودکان کار در قالب طرح "کوچه نوازان" قبل از اجرای گروه چارتار، به روی سن رفته و اجرای ویژه آنها تمامی تماشاگران را به ذوق آورد و مخاطبان چارتار استقبال خوبی از این نوازندگان کوچک کرده و پس از پایان اجرا به صورت ایستاده این کودکان را تشویق کردند.

حامد رهنما مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران نیز گفت: طرح "کوچه نوازان" با هدف ساماندهی نوازندگان کودک خیابانی است و قرار است در این طرح کودکانی که مستعد در حوزه موسیقی شوند، شناسایی شده و آموزش‌های لازم به آنها داده شود تا از این به بعد کودکان به جای نواختن در کوچه و خیابان در محیط‌های فرهنگی، همچون پردیس‌های سینمایی، گالری‌ها و ... بنوازند و زمینه‌ای فراهم شود تا آنها به صورت تخصصی در حوزه موسیقی آموزش، کار و فعالیت کنند.

به گفته وی، اجرای گروه کوچه نوزان قرار است در شب‌های بعدی کنسرت‌های نوروزی برج میلاد تهران شامل کنسرت پالت در 5 فروردین، مازیار فلاحی 8 فروردین و دنگ شو در نهم فروردین ماه نیز ادامه داشته باشد.

رهنما تصریح کرد: گروه‌های موسیقی و علاقمندان می‌توانند در این طرح ما را یاری رسانند و هر گروه موسیقی که آمادگی برای آموزش این کودکان را داشته باشد، ما با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، پس از اجرای کودکان کار، گروه موسیقی چارتار به روی صحنه آمد و اجرای خود را به محمدرضا شجریان تقدیم کردند.

کد خبر : ۳۵۶۹۳۸