خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام مربیگری قرآن کودک در مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۷۶۹

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور گفت: ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهدکودک و پیش‌دبستانی با رویکرد قرآنی در دارالقرآن خانه کارگر شعبه مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور عنوان کرد: دارالقرآن خانه کارگر درنظر دارد جهت ارتقای سطح علمی مهدهای کودک و تقویت پایه‌های دینی خردسالان و کودکان دوره‌های مربیگری قرآن مهد کودک و پیش‌دبستانی را برگزار کند.

محمد صادق محسنی کبیر اظهار کرد: این دوره آموزشی در سه بخش شامل آموزش‌های علوم قرآنی، آموزش‌های روانشناسی و آموزش‌های خلاقیت ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی برگزار خواهد شد.

محسنی کبیر گفت: سرفصل‌های آموزش علوم قرآنی در این دوره شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی قرآن کریم با شعر و سرود و نقاشی ، آموزش تجوید به روش کودکان همراه با بازی و سرگرمی است.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند عدد 1 را به سامانه 5000292905 ارسال نمایند همچنین متقاضیان   می توانند به دارالقرآن خانه کارگر شعبه مشهد واقع در ابتدای خیابان دانشگاه ، دانشگاه 11 ، پ 100  مراجعه و یا با شماره تلفن‌  37278533-051 تماس حاصل نمایند و یا به سایت www.ketabequran.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز