خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام جامع ترین دوره تربیت مربی قرآن کودک در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۴۵

دوره‌ها در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی طی ۸۷ ساعت آموزش تئوری و ۱۴۵ ساعت کارورزی برگزار می‌شود که فارغ التحصیلان دوره توانایی تدریس قرآن کریم، نماز و احادیثبه روش‌های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی، کاردستی و… را خواهند داشت.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: واحد نخبگان این مرکز در نظر دارد تا جامع ترین دوره تربیت مربی مهد کودک و پیش دبستانی را در کشور برگزار کند.

وی گفت: این دوره‌ها که با هدف تربیت اساتید متخصص قرآنی برگزار می‌شود در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی طی ۸۷ ساعت آموزش تئوری و ۱۴۵ ساعت کارورزی صورت می‌پذیرد که متقاضیان ثبت نام بعد از اتمام دوره توانایی تدریس قرآن کریم، نماز و احادیثبه روش‌های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی، کاردستی و… را خواهند داشت.

همچنین این دوره آموزشی به گونه‌ای طراحی شده که مربیان با نکات روانشناسی نظیر نحوه ارتباط با کودک، روانشناسی کودک و مهارت‌های زندگی و نیز دوره‌های خلاقیت مانند نقاشی، کاردستی، کلاژ و… را فرا می‌گیرند.

محسنی کبیر افزود: این دوره جامع برای اولین بار در کشور توسط مجموعه دارالقرآن خانه کارگر طراحی شده و ظرفیت آن ۵۰۰ نفر می‌باشد که داوطلبان این دوره ابتدا باید در آزمون ورودی آن قبول شوند.

وی در آخر افزود: متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند تا تاریخ ۳۰ مهر ۹۲ با شماره تلفن ۰۲۱-۶۶۹۷۸۰۰۱ تماس بگیرند و یا به آدرس تهران خ جمهوری خ اردیبهشت جنوبی نبش کوچه شهید حقیقت بیان پلاک۳۲ مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز