خبرگزاری کار ایران

لیلی رشیدی با «اسم» به شیراز می‌رود

نمایش «اسم» به کارگردانی لیلی رشیدی با ایجاد تغییراتی در ترکیب بازیگران راهی شیراز می‌شود.

به گزارش ایلنا، لیلی رشیدی با اعلام این خبر درباره تغییرات احتمالی نمایش در اجرای جدید توضیح داد: از نظر متن و شیوه اجرایی تغییر چندانی وجود ندارد اما ترکیب بازیگران به دلایلی با تغییر مواجه شد.

او افزود: در اجرای جدید نمایش «اسم» داریوش موفق به دلیل مشغله کاری امکان حضور پیدا نکرد و به همین دلیل رضا بهبودی جای او با گروه همکاری می‌کند. همچنین بهدخت ولیان در نقشی روی صحنه می‌رود که قبلا سارا افشار برعهده داشت.

کارگردان نمایش «اسم» با اعلام تاریخ دقیق این اجرا بیان کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته ما روز 18 تا 22 مهر ماه در شیراز میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهیم بود.

472498_714

نمایش‌نامه «اسم» نوشته مشترک ماتیو دولا پورت و الکساندر دولاپتولیر است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با کارگردانی برنارد مرات در تئاتر ادوارد هفتم پاریس روی صحنه رفت و با استقبال‌ از طرف مخاطبان و منتقدان فرانسوی رو به رو شد و جوایزی را هم برای این اثر به همراه داشت. این نمایش‌نامه توسط نشر قطره به فارسی منتشر شده است.

لیلی رشیدی، محمد حسن معجونی، رضا بهبودی، عباس جمالی و بهدخت ولیان در این نمایش ایفای نقش می‌کند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتنداز: حسن معجونی (طراحی صحنه و لباس)، پریسا گودرزی، غزاله رشیدی، محمدرضا بزدوده (گروه کارگردانی)، مهرنوش شاه‌حسینی (طراح لباس)، پویا پورامین (طراح موسیقی)، حمیدرضا نصیری (طراح پوستر و بروشور)، فرزانه ابراهیم‌زاده (روابط عمومی) و محمدرضا حسین زاده (مدیر تولید).

نمایش «اسم»، تیر و مرداد 94 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران و علاقه‌مندان به هنر نمایش مواجه شد.

کد خبر : ۳۰۸۵۴۳