خبرگزاری کار ایران

کدام رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات ثبت‌نام کردند

معاونت مطبوعاتی جدول اسامی ۵۰۰ رسانه‌ای که برای حضور در نمایشگاه ثبت نام اولیه را انجام‌دادند، منتشر کرد.

 به گزارش ایلنا، از میان ۵۰۰ رسانه‌ای که تا پایان مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه مطبوعات، پیش‌ثبت‌نام را انجام داده‌اند، حدود ۱۰۰ رسانه اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh. ir) تکمیل نکرده‌اند و فرایند ثبت نام آن‌ها قطعی نیست. این رسانه‌ها تا پایان روز دوشنبه ۳۰ شهریور فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت مجوزها‌ی قدیمی در سامانه مذکور اقدام و فرایند ثبت نام را در وبسایت نمایشگاه (pressexpo. ir) تکمیل کنند.

همچنین طبق اعلام قبلی در مرحله پیش‌ثبت‌نام متراژ و گروه‌بندی انتخابی رسانه‌ها، قطعی نیست و بعد از پالایش اطلاعات متقاضیان و بررسی درخواست‌ها بر اساس نقشه نمایشگاه، «متراژ، گروه و رسته» هر رسانه اعلام خواهد شد.

لیست اسامی رسانه‌های متقاضی حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تا روز پایان روز شنبه ۲۸ شهریور اینجـــا قابل مشاهده است. همچنین در بخش روابط عمومی‌ها و کسب و کار مرتبط نیز تا کنون حدود ۵۰ نهاد آمادگی خود را جهت حضور در نمایشگاه مطبوعات اعلام کرده‌اند.

مهلت ثبت نام، تکمیل فرایند به روز رسانی اطلاعات در سامانه جامع رسانه‌های کشور و همچنین اصلاح اطلاعات ثبت شده تا پایان روز دوشنبه ۳۰ شهریور در وبسایت نمایشگاه به نشانی (pressexpo. ir) خواهد بود و شماره تلفن‌های ۸۴۰۹۵۱۷۵ و ۸۴۰۹۵۱۸۱ از سوی کمیته ثبت نام نمایشگاه پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

 اسامی رسانه های که تا امروز در نمایشگاه مطبوعات ثبت نام کردند در اینجا قابل خواندن است.

کد خبر : ۳۰۶۷۲۷