خبرگزاری کار ایران

تهیه‌کننده آلبوم اسمش عشقه در گفت‌وگو با ایلنا:

استقبال از آلبوم مرتضی پاشایی بی‌نظیر بود

پدر مرتضی پاشایی اعلام کرد آلبوم "اسمش عشقه" در شمارگان ۴۵۰ هزار نسخه منتشر شده است.

 ناصر پاشایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: تولید این آلبوم حدود چند ماه طول کشید. قطعاتی که در این آلبوم استفاده شده؛ کارهایی بود که بعضا مرتضی پاشایی به‌صورت اتود خوانده یا یک خوانش خام بود که با کمک مصطفی پاشایی برادر مرتضی و معین راهبر و کار شبانه‌روزی برای انتشار، آلبوم آماده شد.

وی ادامه داد: قرار بود همزمان با ۲۰مرداد سالروز تولد مرتضی پاشایی آلبوم منتشر شود ولی با چند روز تاخیر منتشر شد. از زمانی که آلبوم منتشر شد نیز استقبال زیادی از آن شده و علاقمندان مرتضی پاشایی در شهرهای مختلف همچون کاشان، شیراز، مجتمع تجاری پارسیان در فلکه صادقیه و ستارخان جشن گرفتند و فیلم‌های این جشن‌ها را هم برای من فرستادند.

ناصر پاشایی با اشاره به اینکه به احتمال فراوان سال آینده هم آلبوم دیگری از پاشایی منتشر می‌شود؛ افزود: مرتضی پاشایی در طول حیات خود در شرکت‌های مختلف آهنگسازی کرده است. این شرکت‌ها با ما تماس گرفتند و اعلام کردند مایل هستند این آهنگ‌ها را منتشر کنند به همین دلیل قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا اگر حقوق آهنگ‌ها حقوقشان واگذار نشده؛ بتوانیم از این آهنگ‌ها برای سال آینده یک آلبوم جدید درست کنیم.

 وی درباره ساخت فیلم سینمایی از زندگی مرتضی پاشایی گفت: فیلم سینمایی طلوع بی‌غروب توسط ضیاء‌الدین دری قرار بود ساخته شود و مجوز و پروانه ساخت هم صادر شد اما برای انجام بعضی ملاحظات قرار شد فعلا ساخت آن متوقف شود.

 وی ادامه داد: همچنین مستندی درباره پاشایی توسط جواد هاشمی ساخته شده که برای عید نوروز ۹۵ پخش می‌شود.

کد خبر : ۲۹۸۴۹۲